Absolútny víťaz súťaže bude predstavený na konferencii Marketing Summit 2018, ktorá sa uskutoční 14. júna 2018 v bratislavskom Cinemax Bory. (Viac o konferencii tu)
Nominované kampane sú víťazné práce pravidelnej ankety týždenníka TREND a Mediálne.sk Kampaň mesiaca. Vyberte z nich tie najlepšie určením poradia od 1 do 12 (inštrukcie a samotné hlasovanie vo formulári nižšie).
V konečnom hlasovaní o Kampaň roka hlasuje verejnosť a odborná porota. Hlasovanie verejnosti má 50-percentnú váhu, rovnako ako hlasovanie odbornej poroty. Tú tvoria Pavol Kubán (SCR Interactive), Róbert Slovák (Respect APP), Martin Poláš (Mediálne.sk), Veronika Pizano (W Press) a Rado Jankovič (TRIAD Advertising CZ).
Z hlasovania vzíde priemerné hodnotenie, ktoré určí držiteľa titulu TREND Kampaň roka a ďalších dvoch ocenených na druhom a treťom mieste.
Deadline pre hlasovanie je streda 6. jún 2018 o 10:00.
Jeden z hlasujúcich získa účasť na konferencii Marketing Summit 2018 a digitálne polročné predplatné týždenníka TREND.
NOMINOVANÉ KAMPANE
Darcovský citylight – OZ Záleží nám (apríl)
Interaktívny citylight v Eurovei Zdroj: Darujteraz.sk
Olejové jazero – Ekotopfilm / Envirofilm (marec)
Zdroj: Ekotopfilm
Absolut Slovak Art – Absolut Vodka (február)
George, nové šikovné bankovanie – Slovenská sporiteľňa (január)
Nezanedbateľná čiastka – Magna (december)
Mreža vs. Mriežka – Nadácia otvorenej spoločnosti (november)
Čiapka – Dobrý anjel a Nadácia Markíza (október)
Hurbanovský centimeter – Zlatý Bažant (Heineken Slovensko) (september)
Zdroj: Wiktor Leo Burnett
Obývačka na všetko – IKEA (august)
Odmeňme poctivých remeslníkov – Velkopopovický Kozel (júl)
Zdroj: Velkopopovický Kozel
Cykloradler – Zlatý Bažant (Heineken Slovensko) (jún)
Zdroj: Wiktor Leo Burnett
Zeon Smart zastávka – Západoslovenská energetika (máj)
Zdroj: Respect APP