Od prvého júna VÚB a Tatra banka uviedli novú formu posielania menších súm do 50 eur cez mobil prostredníctvom aplikácie Viamo.
Peniaze si môžu medzi sebou posielať klienti Tatra banky a VÚB banky, ktorí využívajú mobilné aplikácie, ale prijímať platby môžu klienti všetkých bánk. Výhodou systému je, že netreba poznať banku ani číslo účtu adresáta, stačí vedieť jeho telefónne číslo. Nevýhodou zas nutnosť vykonať kroky aj na strane prijímateľa a úkony pred začatím používania tejto služby
Čítajte viac: Veľké banky umožnia platby cez smartfón medzi kamarátmi
Svoj historicky prvý spoločný produkt sa rozhodli obe banky podporiť rozsiahlou reklamnou kampaňou. Pre VÚB banku s názvom VÚB Viamo ju pripravila agentúra Istropolitana Ogilvy. Zameraná je na klientov banky, ktorí majú Flexiúčet. ako aj nových klientov, ktorí majú záujem o službu Viamo.
Televízny spot je nasadený od 1. júna v televízii Markíza a Joj. Hlavnými protagonistami zostávajú dobre známi lepiči, ktorí v spotoch VÚB banky účinkujú už od roku 2011.
Kampaň bude okrem televízie prebiehať v printoch, na internete, v kinách a využívať bude aj POS nosiče. Rádio spot bude nasadený od 10. júna.
Nová kampaň Tatra banky je z dielne agentúry Made by Vaculik. Vizuálne je súčasťou kreatívneho konceptu Inovácie a nadväzuje na predchádzajúcu kampaň „Inovácie, ktoré menia váš svet“. Televízny spot je riešený v podobnej atmosfére, nálade a s podobnou hudbou.
Aplikácia Tatra banka Viamo je komunikovaná okrem televízneho spotu, printu, OOH, BTL nosičov, cez online a špeciálne nosiče umiestnené na miestach, kde sa služba Viamo bude najčastejšie používať: v kinách, reštauráciách, dopravných prostriedkoch a podobne.
Vizitka kampane VÚB banky | |
Názov kampane: | VÚB VIAMO |
Klient: | VÚB banka |
Produkt: | VÚB VIAMO |
Reklamná agentúra | Istropolitana Ogilvy |
Kreatívny riaditeľ: | Peter Darovec, Rado Olos |
Art director: | Michal Mazan |
Copywriter: | Rado Olos |
Account manager: | Ivana Bónová, Zuzana Horská |
Mediálna agentúra: | Unimedia |
Použité médiá: | TV, Print, POS, Internet, Kino, Rádio |
Termín nasadenia: | 06-01-13 |
Cieľová skupina: | klienti banky, ktorí majú Flexiúčet a noví klienti, ktorí majú záujem o službu VIAMO |
Produkcia televízneho spotu: | Promea Communication |
Réžia: | Miro Tallo |
Názov pesničky použitej v spote: | Tiger Lillies - Vagina |
Vizitka kampane Tatra banky | |
Názov kampane: | Inovácie - VIAMO |
Klient: | Tatra banka |
Produkt: | VIAMO aplikácia |
Reklamná agentúra | Made by Vaculik |
Kreatívny riaditeľ: | Peter Ižo, Dejan Galovič |
Art director: | Igor Majkút, Martina Obertová |
Copywriter: | Peter Ižo, Lucia Čarná |
Account manager: | Radovan Teuschel |
Použité médiá: | TV, print |
Termín nasadenia: | 06-01-13 |
Produkcia televízneho spotu: | Eallin Motion Art |
Réžia: | Quim Lorente |
Hudba | Michal Novinski |
DOP | Martin Matiášek |
Strih | Ramon Morejon Rodriguez |