VÚB Banka ponúka svoj nový úverový produkt od víkendu. Hypotéka zahŕňa príspevok, s ktorým nový aj refinancujúci klient získa pri trojročnej fixácii úrok od 1,49 percenta, ktorý má byť zvýhodnený o jeden percentný bod oproti štandardnej sadzbe. VÚB dosiaľ ponúkala hypotekárne úvery so sadzbou začínajúcou na dvoch percentách. Podmienkou pre získanie zvýhodnenej sadzby je zotrvanie v banke počas trvania fixácie.
„Príspevok je voliteľná služba a ľudia ho môžu využiť pri všetkých typoch hypoték a viazaností, okrem hypotéky pre mladých, kde už dotácia je,“ informovala VÚB Banka s tým, že ponuka hypotéky s úrokom s príspevkom potrvá do konca apríla.
Banka sa zapája do súboja o klientov, ktorý súvisí aj s legislatívnymi zmenami, keď ešte koncom minulého roka schválil parlament nové podmienky pre refinancovanie hypoték mimo obdobia, keď sa mení úroková sadzba.
Od 21. marca je maximálna výška poplatku za predčasné splatenie hypotéky stanovená na jedno percento zo splácanej istiny. Dosiaľ to bolo, mimo obdobia fixácie, u väčšiny bánk 4 až 5 percent. Dá sa očakávať, že podobné kampane na lovenie klientov spustia aj ďalšie finančné inštitúcie.
Súčasťou komunikácie, ktorá odštartovala v pondelok, je v poradí tretí spot s herečkou Petrou Polnišovou.
V polminútovej reklame sa P. Polnišová prihovára rybke v akváriu, ktorej vysvetľuje, prečo býva po novom vo väčšom priestore. Nové akvárium si mohla dovoliť kúpiť, lebo ušetrila na hypotéke.
Nový spot nasadí VÚB Banka znova vo vysielaní komerčných staníc, mix doplní aj outdoor a online formáty. Kampaň pripravila aj tentoraz agentúra Istropolitana Ogilvy.
P. Polnišová je tvárou VÚB Banky od vlaňajšej jari, keď sa objavila v spote s názvom Jeden odtieň oranžovej. Následne bola ústrednou postavou reklamy s názvom „Rómeo a Júlia“.
Celebrita v kampaniach banky nahradila predošlý koncept „lepičov“, ktorí predtým komunikovali produkty banky prostredníctvom reklamných mikropríbehov počas štyroch rokov.