Agentúra mala podľa základného zadania kampane odprezentovať Flexihypotéku ako najpredávanejšiu hypotéku na slovenskom trhu, ktorú momentálne klienti získajú bez poplatkov za vybavenie. Marketingovým cieľom kampane bolo zvýšiť predaj Flexihypoték a stabilizovať trhový podiel banky v úveroch na bývanie, vysvetľuje Istropolitana Ogilvy.
Režisérom kampane bol Karel Janák, známy tvorca divácky úspešných českých teenage filmov ako Snowboarďáci, Raftáci či Ro(c)k podvraťáků.
Vizitka kampane Flexihypotéka pre VÚB banka od Istropolitana Ogilvy
Creative director: Peter Darovec, Rado Olos
Copywriter: Tomáš Rosputinský
Art director: Michal Mazan, Ivan Dvoran
Režisér: Karel Janák
Account manager: Radovan Teuschel, Ivana Harmincová
Použité médiá: TV, printy, internet, POS
Hudba: Peter Graus
Zverejnené 3. marca:
VÚB banka posilňuje komunikáciu svojich hypotekárnych produktov. Zdôrazňuje, aké je jednoduché získať úver na bývanie. Nový spot začal v televíziách a na internete rotovať tento týždeň.
Muž kráča po ulici a odrazu si všimne, že všade okolo neho majú ľudia v rukách kreslené domčeky. Všetci vychádzajú z VÚB banky, kam zamieri aj mladík. Pracovník banky mu v okamihu načrtne obrysy a tie sa zmenia na trojrozmerný projekt domu. Zákazník má však o niečo veľkolepejšie plány. Strechu domu nadvihne a vytvorí tak ďalšie poschodie. „Vo VÚB banke nám to ide od ruky. Aj preto je naša Flexihypotéka najobľúbenejšou hypotékou na Slovensku,“ hovorí ženský hlas, keď muž vychádza so svojim „domom“ z pobočky.
Nová reklama pokračuje v zmenenom komunikačnom štýle, ktorým sa banka predstavila v jesennej kampani. Prispôsobila sa tak globálnej komunikačnej stratégií svojej materskej skupiny Intesa Saopaolo. Namiesto humoru a vtipne ladených spotov zdôrazňuje istotu, používa teplejšie tóny a jemnejšiu hudbu. O komunikáciu banky sa stará agentúra Istropolitana Ogilvy. Viac informácií o jesenných zmenách v komunikácii VÚB banky.
Za ostatné dva roky vystriedala VÚB banka niekoľko komunikačných konceptov. Dlhoročné "biele spoty" s hercami Ľubošom Kostelným a Lukášom Latinákom obmenila banka po zmene loga. Prvé spoty mimo veselo ladeného štýlu sa objavili po nástupe krízy, či prechode na euro. Nevyrábala ich Istropolitana, išlo o adaptácie reklám zo zahraničia. Poslednou kampaňou v predchádzajúcom koncepte bolo "čkanie".
- Blog Reklamy: Všetky reklamy VÚB banky
V médiách momentálne beží niekoľko nových kampaní bánk a poisťovní. Minulý týždeň sa Dexia banka prezentovala ako najsilnejší partner miest a regiónov. Tatra banka postupne rozvíja kampaň s animovanými spotmi od Vaculik Advertising. Prvá stavebná sporiteľňa má humornú kampaň od Respect APP s herečkou Magdou Pavelekovou. Poisťovňa Wüstenrot spustila cez víkend kampaň, v ktorej ukazuje výhody svojich produktov v celom živote človeka cez mladnúceho muža.