V kampani banka predáva produkt Účet pre mladých s dôrazom na claim „Neplatiť sa oplatí“. Podporila ho aj vyše dvojminútovým videom zobrazujúcim nákupné dobrodružstvo ženskej dvojice.
Cuky a Luky kráčajú po nákupnom centre a diskutujú. Luky v podaní Zuzany Šebovej vysvetľuje svojej kamarátke Cuky, ktorou je Petra Polnišová, že sa cíti akási bezcenná. Spolu diskutujú a zistia, že Cuky nemá bankový účet. A nemá ho ani Luky, lebo nechce platiť za to, že chce platiť. Až v jednom okamihu zbadajú plagát vyvesený na dverách VÚB banky, avšak na tento produkt sú už pristaré. „Byť mladým? To sa oplaaa,“ končí diskusiu v spote Cuky.
Súčasťou kampane je aj microsite www.tosaoplaaa.sk, kde banka ponúka informácie o možnostiach účtu. Jednou z nich je aj bezplatné získanie hudobnej služby Spotify zadarmo. Kreatívny koncept kampane vytvorila reklamná agentúra Elite Solutions.
Nie je to po prvýkrát, čo sa v kampani VÚB banky objavila „Cuky“. Herečka je pod svojou vlastnou identitou tvárou banky už niekoľko mesiacov. Naposledy sa objavila v reklame na refinancovanie, kde sa prihovára rybke v akváriu. Túto kampaň má na starosti agentúra Istropolitana Ogilvy, ktorá s bankou spolupracuje dlhodobo.