VÚB banka v novej kampani dokreslila, novinkou sú

V priebehu minulého týždňa mala premiéru nová kampaň, ktorá komunikuje produkt Flexipôžička od VÚB banky. Po predošlých kampaniach pre tento produkt, ktoré boli založené na koncepte kreslenia, televízne spoty používajú nový nápad. Komunikované benefity Flexipôžičky ostávajú v porovnaní s predošlou kampaňou zachované.

Televízny spot pre produkt Flexipôžička rozpráva vtipný mikropríbeh. Odohráva sa na jednej z bratislavských ulíc, kde dvaja muži lepia po meste bilbordy. Počas ich práce dôjde k rozpačitej situácii, keď omylom nalepia jednotlivé časti naopak a vznikne nezmyselné slovo.

Všimne si to mladší z kolegov, ktorý na to upozorní vetou: „Šéfe, a čo je to tá léma?“ Starší a skúsenejší kolega je presvedčený, že všetko je správne a tak mu len odpovie, že sa mal lepšie učiť a vedel by význam tohto slova. Vzápätí si však uvedomí, že ide naozaj o nezmysel a prudko zabrzdí svoje auto. „Teraz je to správne, s Flexipôžičkou sú vaše splátky naozaj malé, “ hovorí voice-over na konci spotu.

„Vtipný mikropríbeh, kde dvaja lepiči vylepujú aktuálny bilbord kampane VÚB banky, umožňuje využiť synergiu viacerých komunikačných médií. Zrozumiteľnosť a zapamätateľnosť komunikácie je posilnená priamym hovorením o produkte, namiesto vyjadrenia posolstva cez metaforu. Hercov, ktorí hrajú reklamu, tak nahradili reálni ľudia, ktorí pracujú s reklamou. Tento posun od metafory k príbehu či situácii je posunom k jednoduchej, zrozumiteľnej komunikácii pri zachovaní potrebnej miery vtipu a nápaditosti,“ uviedla agentúra Istropolitana Ogilvy v tlačovej správe.

Kampaň pripravila reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy, ktorá mala na starosti aj predchádzajúcu komunikáciu banky. Mediatypmi kampane sú TV spoty, outdoor, print, POS, internet. Kampaň bola nasadená 17. januára tohto roku.

VÚB banka v novej kampani dokreslila, novinkou sú

Vizitka kampane Lepiči pre VÚB banku od Istropolitana Ogilvy


Kreatívny riaditeľ Istropolitana Ogilvy: Peter Darovec/Rado Olos

Art director: Michal Mazan

Copywriter: Rado Olos

Account manager: Zuzana Nosáľová

Použité médiá - image časť kampane: TV, outdoor, print, POS, internet

Termín nasadenia: od 17.1.2011

Produkcia televízneho spotu: Protos

Réžia: Gunpowder