Cieľom kampane je poukázať na technologické riešenia, ktoré majú uľahčiť život v bežných situáciách pri platení za tovar alebo služby. Banka sa v spote zameriava na mobile banking a platby mobilom.
„Idea reklamy už v samotnej príprave bola postavená na kontraste ‚viem používať mobilné bankovníctvo, pretože je praktické a užívateľsky jednoduché‘. Na druhej strane je zvonenie, ktoré si Petra nevie vymeniť. Ideálna príležitosť zapojiť divákov,“ vysvetľuje pre Mediálne.sk vedúci oddelenia Marketingu a elektronických médií VÚB Peter Stopiak.
Banka oslovila verejnosť k hlasovaniu primárne prostredníctvom televízneho spotu. Ďalšími komunikačnými kanálmi sú social a direct, odkiaľ sú používatelia nasmerovaní priamo na hlasovaniciu podstránku oficiálneho webu VÚB. Spot s víťazným zvonením bude nasadený od 22. septembra.
„Výber skladieb do alternatívneho, spotrebiteľmi upraveného spotu, mal jednoduchý brief – presne opačný ako ten do pôvodného spotu – príjemná melódia ako kontrapunkt k smiešno-trápnemu zvoneniu, ktoré si Petra v spote nedokáže zmeniť. A to aj napriek tomu, že ‚miluje technológie‘ a platí mobilom,“ dodáva P. Stopiak.
Kampaň pripravila reklamná agentúra Istropolitana Ogilvy, ktorá je autorom konceptu s Petrou Polnišovou. S VÚB bankou spolupracuje dlhodobo. Online hlasovanie realizovala agentúra Elite Solutions, ktorá v minulosti pripravila napríklad kampaň s Cuky a Luky.