V ostrosledovaných reklamách, ktorých suma sa tento rok vyšplhala až na 4,5 milióna dolárov za tridsať sekúnd, nekraľovala zábava ani sex. Podľa ČTK bola spoločným menovateľom väčšiny reklám vážnosť.
Poisťovňa Nationwide uviedla spot o detských úmrtiach, ktorým je možné predísť. Spoločnosť Carnival brnkla na trúchlivú nôtu s hlasom Johna F. Kennedyho, ktorý v spote ospevoval more. Verejná služba No More pustila mrazivý telefonát na tiesňovú linku od týranej ženy na znak demonštrácie hrôzy domáceho násilia.
Fastfoodový reťazec McDonald’s stavil na lásku, Coca-Cola ukázala ako sa online negativizmus a šikanovanie dajú zmeniť v dobro, Procter & Gamble so svojou značkou Always ukázala, čo to znamená robiť veci ako dievča.
Značka Microsoft vo svojej reklame predstavila príbeh Braylona O’Neilla, ktorý sa narodil bez holenných a lýtkových kostí, a preto sa musel naučiť chodiť na protézach vyrobených spoločnosťou Microsoft. Toyota mala v kampani paralympijskú športovkyňu Amy Purdyovú.
„Seriózne reklamy boli pokračovaním minuloročného trendu, keď sa obstarávatelia odklonili od taktík, ktoré boli predtým počas finále NFL bežné. Rozdiel medzi minuloročnými vážnymi reklamami a tými tohtoročnými spočíval podľa analytikov v tom, že k serióznosti zbavenej sexu a pubertálneho humoru pridali ešte „morálne posolstvo“ - žime lepšie, myslime lepšie, buďme lepšími ľuďmi,” uvádza ČTK.
Samozrejme, že všetci reklamní zadávatelia na Super Bowl nechceli vidieť nadšencov futbalu v depresii. Divákov rozosmiala napríklad reklama značky Doritos, v ktorej chlapec naučil lietať prasa.
A predsalen „trochu“ sexu na Super Bowl priniesla značka burgerov Carl’s Jr.