Pol roka starý startup spája vodičov s firmami, ktoré hľadajú nový neošúchaný spôsob svojej vonkajšej prezentácie. Šofér sa zaregistruje do systému a nechá si zadarmo oblepiť auto firemnou reklamou. Vybrať si môže z dostupných možností podľa vlastných preferencií. Následne používa mobilnú aplikáciu, ktorá zaznamenáva prejdenú trasu a vypočítava jeho odmenu. Jej priemerná mesačná výška počas trvania kontraktu vychádza na 450 dolárov.

Odmena vodiča nezávisí výlučne len od počtu najazdených kilometrov. Do úvahy sa berie tiež to, aký čas auto strávilo v husto obývaných oblastiach alebo ako dlho zostalo visieť v dopravnej zápche, teda na miestach, kde si ho ako nosič reklamného posolstva mohlo všimnúť množstvo ľudí.

Firmám, ktoré zadávajú reklamu, ponúka Wrapify využitie motivačného nástroja s názvom Swarm. Umožňuje posielať vodičom notifikácie, v ktorých ich lákajú na extra bonus za to, že zaparkujú vozidlo alebo s ním budú jazdiť v určenej oblasti v konkrétnom čase. Nástroj funguje na podobnom princípe ako Surge Pricing v prípade Uberu, pri ktorom sa upravuje výška jazdného v závislosti od dopytu, danej hodiny a aktuálnej obsadenosti vodičov.

Wrapify v súčasnosti funguje v desiatke miest v Spojených štátoch. Služba je dostupná zatiaľ iba pre majiteľov iPhonov, na aplikácii pre smartfóny s operačným systémom Android sa pracuje. Do databázy používateľov sa podľa portálu Techcrunch.com zapojilo viac ako 10-tisíc vodičov, počet nových členov sa každý mesiac zdvojnásobuje. Spomedzi zadávateľov reklamy sa k platforme pripojili napríklad firmy eBay, Petco či Harrah´s Resorts.

Platforma nedáva priestor starým autám, ale len tým, ktoré boli vyrobené v roku 2008 a neskôr. Kampane zvyknú trvať aspoň tri mesiace, najdlhšie by mali skončiť do jedného roka.