Produktová novinka nadväzuje aj na kampaň „S Birellom nenafúkaš“. V nej spievajúci policajti uisťujú vodičov za volantom, že sa nemusia báť piť jej nealkoholické pivo, nakoľko po jeho vypití určite nenafúkajú. Takisto to je aj s Colou od Birellu.
Manažér značky Josef Jalůvka uvádza, že základom pre jej výrobu je 30 percent svetlého nealkoholického piva Birell. Následne sú doň pridávané prírodné šťavy a arómy a tiež extrakt z kolového orecha a extrakt zo škoricovej kôry.
Zdroj: Birell
„S novou Colou od Birellu búrame hranice medzi kategóriami nealkoholického piva a ochutených sladkých nápojov s potenciálom rastu oboch kategórií. Novinka má ambíciu osloviť spotrebiteľov, ktorí kolové nápoje obľubujú, no nechcú si ich dopriať kvôli vysokému obsahu cukru a umelých prísad,“ povedal J. Jalůvka.
Kolový nápoj obsahuje
Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň
- Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
- Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
- Menej reklamy na TREND.sk
Máte už predplatné?