„Zameriavať sa budem hlavne na praktické využitie inovácií v digitálnom svete. Nebude to len o využívaní social a contentu, ale aj o spájaní technológií, ktoré našim klientom prinesú nové možnosti. Mojím cieľom bude obohatiť kampane klientov o tieto nové pohľady a príležitosti, ktoré im umožnia komunikovať so zákazníkmi tam, kde naozaj sú. V skratke to znamená, premeniť populárne buzzwordy, ktoré dnes všetci používame, na praktické riešenie v našich podmienkach,“ hovorí V. Paštinský. 

V novej pozícii sa bude snažiť zužitkovať svoje nadšenie pre digitálny svet, ktoré rozvíjal v MEC najskôr ako account manager a potom ako senior digital manager. V MEC Slovakia pracuje od roku 2010.

V rebríčku slovenských digitálnych agentúr podľa celkových tržieb za rok 2014 skončila digitálna divízia agentúry MEC Slovakia na druhom mieste.