Pozrite si niekoľko ocenených prác z tohtoročného New York Festivals 2007. Mimochodom,
v porote rozhodovali aj „admani“ zo Slovenska – kreatívny riaditeľ agentúry Istropolitana
D’Arcy Peter Darovec a kreatívny riaditeľ Wiktor Leo Burnett Peter Kačenka. Shortlist sa
podarilo získať dvom slovenským agentúram – Vaculik Advertising a MUW Saatchi & Saatchi.
Sunsilk. Chcete mať nezabudnuteľné vlasy? Používajte Sunsilk. Agentúra JWT Paris v kampani vtipne využila tému policajného identikitu, v ktorom si svedok nezapamätal tvár, ale len účes.
Ché Men’s Magazine. Reklamná agentúra Duval Guillaume nalepila vizuál sexi nôh na priestor pod pokladnicami v obchodoch. Predavačkám tak originálne zlepšila postavu, vďaka čomu mohol pánsky magazín Ché každému odkázať: „Nechajte nás snívať o krajšom svete.“
Lego. Slávnu fotografiu Construction Workers Lunching on a Crossbeam od Charlesa C. Ebbetsa ešte z tridsiatych rokov 20. storočia aktualizovala pre spoločnosť LEGO agentúra Jung von Matt z Hamburgu.
Anabell. Už ste videli na kosť vychudnutú Barbie? Dajte si pozor, čo vaše dieťa považuje za ideál krásy. Silná kampaň českej agentúry McCann Erickson Praha pre občianske združenie Anabell, ktoré poskytuje poradenstvo pri bulímii a anorexii.
Connex Trains. Aj takto môže vyzerať komunikácia novej služby zasielania správ o aktuálnych príchodoch a odchodoch vlakov spoločnosti Connex. Obrovské bobry a škrečky využila agentúra Leo Burnett Connaghan & May.