Za reklamou stojí organizácia Women's Fund of Omaha, ktorá sa snaží bojovať proti narastajucému počtu pacientov s pohlavnými chorobami. Okrem outdooru je kampaň nasadená v online prostredí.
Zdroj: Adweek.com
STD OMaha BLB 2 Zdroj: Adweek.com
Kampaní zameraných na bezpečnosť pri sexe boli stovky. Ale ešte žiadny zadávateľ neurobil z herpesov písmená.
Za reklamou stojí organizácia Women's Fund of Omaha, ktorá sa snaží bojovať proti narastajucému počtu pacientov s pohlavnými chorobami. Okrem outdooru je kampaň nasadená v online prostredí.
Zdroj: Adweek.com
STD OMaha BLB 2 Zdroj: Adweek.com
Pre mladých vysokoškolákov je realita trhu práce náročná. So samotným diplomom sa už tak ľahko nepresadia
Santorini zaznamenal úbytok návštevníkov pre obavy zo zemetrasenia; odhady hovoria o poklese cestovného ruchu o 10 až 25 percent. Ubytovatelia musia klientov lákať last-minute zľavami
Talianska značka po doterajšom burzovom úspechu prehodnocuje stratégiu a uvedenie druhého plne elektrického modelu posúva na rok 2028
Niektoré kognitívne schopnosti vekom nemiznú; u duševne aktívnych starších ľudí sa dokonca môžu zlepšovať
Predplaťte si TREND. Viac článkov, menej reklamy, nižšia cena.
Predplatiť TREND