Spolupráca s Pohodou je pre Viber prvým komerčným partnerstvom na slovenskom trhu.
Pohoda dostala vo Viberi vlastný verejný účet s názvom Pohoda Festival Official Community. Podobne ako mnohé zahraničné festivaly bude aj cez tento kanál komunikovať s návštevníkmi a zverejňovať tam doplnkový obsah.
Komunikáciu na komunite odštartovala Pohoda fotosúťažou s cenami vrátane lístkov na festival. Ľudia mali pridávať zábery z predošlého ročníka.
Kanál Pohody na Viberi zahŕňa chatbota na zodpovedanie najčastejších otázok, ako aj spomínané samolepky – Stickers.
Samolepky pripravili organizátori festivalu spolu s dizajnérmi z agentúry Milk, pričom obsahujú najmä emotikony a frázy, ktoré návštevníci najčastejšie používajú v spojení s Pohodou, a ktoré by sa mohli používať aj v každodennom živote.
Vo Viberi tak možno po novom posielať aj odkazy ako „Napravo od zvukára“, „Pohoda je láska“ alebo „Poďme na jedno“, prípadne emotikony typu usmievajúcich sa slnečníc. Balík Pohoda samolepiek obsahuje 16 verzií.
„Partnerstvo so spoločnosťou Viber nám dáva šancu vyskúšať nové formy komunikácie a spojenia s našimi návštevníkom. V najužšom tíme Pohody už sme veľkými fanúšikmi samolepiek a Komunity a veríme, že ich budú milovať aj naši návštevníci,“ povedala o spolupráci Suzanne Verschueren, zodpovedná za medzinárodné spolupráce Pohody.
„Sme veľmi radi, že môžeme privítať festival Pohoda ako prvého partnera na Slovensku a predstaviť tak kompletné portfólio služieb, ktoré naša platforma ponúka. Keďže slovenskí užívatelia patria k najaktívnejším v regióne, veríme, že toto partnerstvo nám pomôže osloviť ešte viac používateľov a partnerov a zvýši popularitu aplikácie Viber na Slovensku,“ doplnila manažérka pre rozvoj podnikania Viberu Daniela Ivanová.
Samolepky Viber a Pohoda pripravili v slovenskom, českom a anglickom jazyku. Ich stiahnutím sa používatelia prihlásia k odberu noviniek Chatbota s preklikmi do Komunity.
Zdroj: Pohoda