O2 odštartovalo predstavenie novej ponuky linvestreamovým eventom O2 Smart Talks s názvom Pripravte sa na digitálnu budúcnosť.

Na podujatí mali reč ako spíkri Sajfa ako zástupca online zábavy, bloger Jakub Goda v pozícii ambasádora významu spravodajského obsahu na internet, raper Branči Kováč a herečka Zdena Studenková ako zástupkyňa filmovej a umeleckej brandže.

Osobnosti predstavili obsah, ktorý operátor ponúkne v nových paušáloch O2 Smart od 5. novembra. V balíkoch zaradí okrem dát aj doplnkové obsahové služby ako HBO Go, O2 TV, hudobnú streamovaciu službu Tidal či predplatné denníka Sme alebo Denníka N, v cene paušálu podľa výberu zákazníka.

Zmeny promovalo O2 niekoľko dní teasingovými spotmi s motívom „Prichádza niečo veľké“.

„Štart tohto prelomového posunu vo vnímaní paušálov, aký sme ako operátor urobili, si zaslúžil nielen teasingovú kampaň, ale aj niečo viac ako je klasická tlačová konferencia. Pripravili sme preto unikátnu kombináciu spíkrov, aby sme zvýraznili myšlienku kvalitného obsahu. Spíkrov sme zvolili tak, aby postupne vyskladali obrázok obsahu, ktorý bude O2 v rámci paušálov ponúkať ako jediný operátor na trhu,“ hovorí Tereza Molnár, šéfka komunikácie O2.

„Každý zo spíkrov predstavuje a tvorí kvalitný obsah a my ho chceme nielen sprostredkovávať našim zákazníkom, ale týmto aj podporovať legálny obsah na internete, ak hovoríme o hudbe a filme, či zdôrazniť prínos žurnalistiky v prípade predplatného denníka Sme a Denníka N,“ dodáva T. Molnár.

Na konferenciu O2 Smart Talks nadväzuje komplexná marketingová kampaň, v ktorej pokračujú v objavovaní sveta ľudí roboti Moya a Luddo. O2 ich prvýkrát predstavilo v jesennej kampani na rýchlu 4G sieť.

Spot pracuje s vianočnou symbolikou kométy, O2 ju poňalo digitálne. Kométu stvárňuje Moya.

„Vianočná kométa je vo svete ľudí metaforou toho, že prichádza niečo veľké. V tomto prípade sú to nové O2 Smart paušály. V kampani znovu prepájame ľudskosť a emócie s technológiami. Odhaľujeme moment digitálnosti, ktorým je obsah našich paušálov a zároveň ním vysvetľujeme, prečo koncept robotov dáva pre nás zmysel a akou cestou sa uberáme - cestou prepojenia ľudskosti a digitálnosti. Po dlhšom čase je náš spot zároveň hraný skutočnými hercami, a súčasne aj animovaný, čím chceme tiež zvýrazniť prepojenie digitálneho a ľudského,“ načrtla Lucia Petrášová, šéfka marketingovej komunikácie O2 Slovakia.

Operátor bude komunikovať v celom mixe - online, viacerými TV spotmi, v printe, outdoore, v kinách a v rádiu.

Kreatívny koncept kampane pripravila aj tentorau Oliver Agency Central Europe. 3D animácie vytvorilo Alien studio pod režisérskou taktovkou Dana Dekana. Online kampaň navrhla agentúra Triad Advertising. 

Vizitka kampane

  • Klient: Lucia Petrášová, Natália Gaďová
  • Agentúra: Oliver Agency
  • Creative director: Juraj Bartoš
  • Strategic planner: Emil Myjavec
  • Art director: Lukáš Karásek, Jakub Reken, Michal Hazior
  • Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník, Marek Surovec
  • Client servis director: Tina Bineva
  • Account manager: Ejmi Baranová

V spolupráci s Triad Advertising:

  • Strategy director: Martin Woska
  • Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký, Adam Baška
  • Art director: Marek Barančík, Csilla Polák
  • Social media brand manager: Mária Hadzimová, Simona Benetinová
  • Account manager: Zuzana Bosmanová, Matej Pechota