Okrem vyššie uvedených stromčekov, sobov a Santa Clausa však majú spoločné ešte niečo iné. Väčšina zadávateľov sa limitovanú edíciu snaží odkomunikovať  „vtipne“ - napríklad tak, že otcov prinúti tancovať na dubstepovú hudbu, prinúti ich trieskať si po bruchu alebo ich navlečie do úplne nevkusného obleku. 

Dobrým príkladom je značka Kmart, ktorá chce tieto Vianoce rozohniť ženy. 

A na revanš sa objavila aj ženská verzia, v ktorom si svoje brucho obchytkávajú tehuľky.

Ani Sainsbury's sa nedalo zahanbiť a toto je spomínaný otcovský dubstep.

Bank of America si to dala v prenesenom význame, ale predsa.

A keď nie spodné prádlo, ani svetre, tak rovno celý oblek.

Vianočné svetre či pyžamá v reklame má predávať humor. Len či je tomu tak

Zdroj: Adfreak.com

Vianočné svetre však môžu byť v reklame aj pre dobrú vec, ako v prípade organizácie Save the Children.