Slovak Telekom so svojou vianočnou kampaňou „Brady a Ježiško“ zvíťazil v kategórii Najlepšia kreatívna exekúcia na medzinárodnej súťaži Telekom Media and Communications Awards 2014.
Do 7. ročníka súťaže bolo prihlásených 124 prác telekomunikačných operátorov z 13 krajín, ktoré patria do nadnárodnej skupiny Deutsche Telekom Group. Ocenenia sa odovzdávali v siedmich kategóriách.
Slovak Telekom si okrem víťazstva za vianočnú kampaň odniesol aj najviac shortlistov spomedzi všetkých krajín. Dva shortlisty získal v kategórii Najlepšia komunikačná stratégia s kampaňami Depeche Mode a Nepočujúci a jeden shortlist v kategórii Najinovatívnejšie využitie médií s aplikáciou „Mobíci“ v rámci sponzoringu ČS Superstar.
Kampane vytvorila reklamná agentúra MUW Saatchi & Saatchi Slovensko a mediálnu stratégiu zabezpečila agentúra MEC Slovakia.
Odovzdávanie cien pre najlepšie minuloročné kampane prebehlo 27. marca 2014 vo Viedni v Palais Daun-Kinsky.