Slovak Telekom mení hlavného hrdinu svojej komunikácie po dvoch rokoch. Do popredia sa tentoraz dostávajú príbehy bežných ľudí. Podľa operátora je pre divákov ľahké sa s nimi stotožniť.
„Mení sa aj tonalita spotov, ktorá je emotívnejšia a civilnejšia. Cieľom nového konceptu je komunikáciu posunúť bližšie k zákazníkovi,“ uvádza hovorca Telekomu Pavel Ďurík.
Ako dodáva P. Ďurík, hlavnou témou prvých dvoch spotov je obdarúvanie, keďže Telekom „prináša propozície, ktoré sú výrazne zamerané na starostlivosť o zákazníka“.
Prvý spot ukazuje príbeh otca s dcérou, ktorá sa učí korčuľovať na zamrznutom rybníku a druhý spot je o „predčasnom darčeku“ v podobe zasneženej prírody.
Dejovú líniu príbehov podčiarkuje filmová kamera, výraznejší sound design a filmová hudba. Vianočnú kampaň pripravilo režisérske duo Wolfberg a natáčalo sa v okolí Vysokých Tatier.
Vizitka kampane
- Creative director: Jakub Kuvik
- Copywriter: Ivana Polohová
- Art director: Veronika Holaňová
- Unit director: Tatiana Hrutková
- Account manager: Ema Marišová, Zuzana Gazdová
- Strategy planner: Klaudia Linkeschová, Kamil Charvát
- Réžia: Wolfberg
- Produkcia: Armada Films
- Mediálna agentúra: Wavemaker