„Nasadenie kapane súvisí s odkazom, ktorým je príprava na Vianoce a tradícia písania listu Ježiškovi, ktorý ľudia zvyčajne píšu v dostatočnom predstihu pred sviatkami. Kampaňou chceme inšpirovať klientov, aby na Vianoce nezabudli na nikoho zo svojich blízkych,“ uviedol pre Mediálne.sk vedúci oddelenia marketingu a rozvoja digitálnych služieb SLSP Peter Holík.

Ako ďalej dodáva, na vybudovanie znalosti kampane využujú celú druhú polovicu októbra. „Je to obdobie ešte predtým, než väčšína zadávateľov začne komunikovať svoje vianočné kampane,“ dodáva.

Kampaň je postavená na televíznom spote, v ktorom rodinka spoločne píše list Ježiškovi. Každý z členov si povie, čo by si želal a premýšľajú, na koho ešte zabudli, či nezabudli. Vtom sa ozve ich pes, pretože práve naňho zabudli.

„Okrem toho, že v našej kampani vystupuje naša nová rodina, oproti minulému roku sme začali našu komunikáciu dopĺňať aj o tipy a triky, takzvané Sporotipy. Zároveň sa snažíme dať ľuďom dobrú radu či odporúčanie, aby sa sústredili najmä na vianočné prípravy. To je to, na čo majú míňať svoje čas a energiu. A ak budú potrebovať peniaze, tie majú u nás vybavené jednoducho a pohodlne,“ dopĺňa P. Holík.

Kampaň je okrem televízie nasadená v printe, online a prostredníctvom OOH nosičov. V rámci online komunikácie značka používateľom predstaví aj takzvaný Štedrostroj, ktorý im má pomôcť pri výbere vhodných darčekov pre celú rodinu.

Vianoce v reklame odštartovala kampaňou Slovenská sporiteľňa

Zdroj: Slovenská sporiteľňa

Kreatívny koncept kampane pripravila reklamná agentúra Creo/Young & Rubicam, ktorá sa pri príprave inšpirovala predvianočnými tradíciami.

Novú rodinu do kampane Slovenská sporiteľňa nasadila v úvode tohto roka. Hlavné postavy zo spotov - Maríána Geišberga a Evu Sakálovú vystriedali rodičia, ktorých hrajú Hubert Stablewski a herečka Vlastina Svátková. Spoločne majú dve deti - chlapca a dievča. Nová rodina má podľa banky priniesť do reklám osvieženie.