Tento rok nás Coca-Cola opäť pozýva, aby sme sa naladili na čaro Vianoc, a to s úplne novým zážitkom v podobe Polárneho zážitkového kamiónu. Slovenské mestá privíta ikonický vianočný kamión, ktorý premení námestia na Santovu dedinku pri severnom polárnom kruhu. Vzduch naplnia vianočné melódie, vôňa skvelého jedla a magická atmosféra, ktorú dokáže vyčarovať len Santa s tímom svojich elfov.

Polárny zážitok na dosah ruky

Nový Polárny zážitkový kamión ponúkne nevšednú cestu priamo do Laponska. Návštevníci sa môžu preniesť do zasneženej krajiny Rovaniem pri severnom polárnom kruhu, kde ich čaká polárna žiara a autentická atmosféra Santovej dedinky. Pre malých aj veľkých je pripravená interaktívna prehliadka, ktorá im umožní pocítiť zimnú rozprávkovú atmosféru Laponska bez nutnosti absolvovať tisícky kilometrov. Vyzdobený vianočný kamión privezie aj samotného Santu.

Tento rok sa na Polárny zážitkový kamión môžu tešiť tri slovenské mestá. Prvou zastávkou bude Žilina (14. decembra), o dva dni neskôr poteší obyvateľov Košíc (16. decembra) a poslednou zastávkou bude Bratislava, kam zavíta 19. decembra.

Nový Polárny zážitkový kamión Coca-Coly zavíta pred Vianocami do troch slovenských miest.
Zdroj: Coca-Cola
Nový Polárny zážitkový kamión Coca-Coly zavíta pred Vianocami do troch slovenských miest.

Vianoce plné dobročinnosti

Tohtoročná kampaň Coca-Cola nesie názov "Svet potrebuje viac Santov" a pripomína, že skutočné čaro Vianoc je v láskavosti a štedrosti, a že aj drobný dobrý skutok môže mať nečakaný význam a priniesť niekomu radosť.

„Ústrednou myšlienkou tohtoročnej vianočnej kampane zostáva, že každý z nás môže byť Santom a že to pravé čaro Vianoc spočíva predovšetkým v tom, že niekoho potešíme dobrým skutkom či prejavom láskavosti,“ vysvetľuje Kateřina Třísková, marketingová manažérka pre ČR a SR, a dodáva: „Tento rok využívame aj AI, ktorá umožní ľuďom porozprávať sa so Santom a spoločne tak vytvoriť unikátnu virtuálnu snehovú guľu plnú vlastných spomienok a zdieľať ju so svojimi blízkymi.“

Súčasťou akcie je predaj občerstvenia a špeciálnych vianočných produktov, pričom celý výťažok poputuje na dobročinné účely v spolupráci so Slovenským a Českým Červeným krížom. Coca-Cola spolu s účastníkmi akcie plánuje venovať Červenému krížu minimálne 40-tisíc eur, ktoré pomôžu vytvoriť vianočnú atmosféru pre ľudí z komunít, ktorí často Vianoce neprežívajú v duchu pohody a spolupatričnosti. „Pre týchto ľudí zorganizujeme vianočné posedenia po celom Slovensku prostredníctvom desiatich spolkov Slovenského Červeného kríža,“ hovorí Zuzana Rosiarová Kesegová, generálna sekretárka Slovenského Červeného kríža.

Nový Polárny zážitkový kamión Coca-Coly zavíta pred Vianocami do troch slovenských miest.
Zdroj: Coca-Cola
Nový Polárny zážitkový kamión Coca-Coly zavíta pred Vianocami do troch slovenských miest.

Darujte kúsok seba, darujte krv

Coca-Cola tento rok posilňuje spoluprácu so Slovenským Červeným krížom a povzbudzuje ľudí, aby darovali krv. Počas vianočnej roadshow sa Červený kríž zameria na zvýšenie povedomia o dôležitosti darcovstva krvi a na prelomenie mýtov, ktoré s tým súvisia. „Darovanie krvi je jedným z prejavov ľudskej láskavosti, ktorým môžeme pomôcť mnohým ľuďom,“ pripomína Rosiarová Kesegová.

Súťaž: Do Laponska s celou rodinou

Pre fanúšikov Coca-Coly a sviatočnej atmosféry je pripravená súťaž, ktorej hlavnou výhrou je pobyt pre celú rodinu v Laponsku v Santovom mestečku alebo vianočné predmety Coca-Cola.

Vianočná súťaž Coca-Coly
Zdroj: Coca-Cola

Coca-Cola opäť prináša kúzlo Vianoc priamo na naše námestia a pozýva každého, aby prispel k radosti, zdieľaniu a láskavosti, ktoré sú pravým duchom sviatkov.