Poštová banka opäť stavila na postavu Fantomasa, ktorú stvárňuje herec Sáva Popovič. Spoločnosť komunikuje sviatočnou kampaňou úver Dobrá pôžička. Do televízie a outdooru bude zaradená vo štvrtok 1. novembra.

„S dobrou pôžičkou od Poštovej banky sa môže polepšiť každý – to je ústredná myšlienka, na ktorej sme postavili novú kampaň. Chceme tak upozorniť na našu Dobrú pôžičku a jej špecifikum – každému, kto si od začiatku novembra u nás požičia, pošleme až do 50 eur na sporiaci účet Rezerva,“ hovorí Silvia Wenderlová, head of marketing Poštovej banky.

Spoločnosť uvádza, že klienti si budú mať možnosť polepšiť sa, začať si šetriť a vytvárať potrebnú finančnú rezervu. Na prvý pohľad sa polepšil aj samotný Fantomas, venuje sa deťom, pečie s nimi medovníky a počúva vianočné koledy.

K sviatočnej atmosfére mu chýba už len vianočný stromček, ktorý si dal doviezť vrtuľníkom. Nekúpil ho však v obchode, ale ukradol priamo z námestia, kde stoja prekvapení ľudia a policajti. Televízna kampaň bude podporená aj v printe, OOH, na sociálnych sieťach a v digitálnom priestore.

Na spote sa podieľal približne 40-členný štáb, ktorý pripravil stavbu, kulisy, svetlá a špeciálne efekty. Niektoré rekvizity boli privezené z Nemecka. „Na natáčanie boli upečené aj netradičné medovníky, ktoré deti zdobili zelenou polevou a postavili sme 1,5-metrového snehuliaka z polystyrénu,“ uvádza Poštová banka.

Samotnou kampaňou napĺňa banka brand purpose – Meníme postoj Slovenska k peniazom. „Radi im požičiame, ale s ešte väčšou radosťou im pošleme štartovací vklad na sporiaci účet. Veríme, že ich to motivuje k šetreniu, aby sa v budúcnosti nemuseli zadlžovať,“ dodáva S. Wenderlová.

„Samotné natáčanie trvalo 20 hodín a okrem hlavných postáv sa ho zúčastnilo aj 30 komparzistov či štyria policajti. Natáčali sme na troch miestach – vo futuristickej stavbe Elipsion v Senci, na námestí v Trnave, ale aj v ateliéri,“ vymenúva S. Wenderlová.

Vianoce už má aj Poštová banka. S Fantomasom a deťmi

Poštová banka – vizuál vianočnej kampane Zdroj: Poštová banka

V ateliéri sa točili všetky exteriérové scény so snehom. Deň pred nakrúcaním dala banka zasnežiť plochu s viac ako dvesto štvorcovými metrami.

Fantomas sa v kampani Poštovej banky prvýkrát objavil v marci. Išlo o najkomplexnejšiu kampaň, akú banka dovtedy pripravila – okrem televízie, kín, printu, OOH, zarezonovala aj v internej komunikácii.

Autorom kreatívneho konceptu zimnej kampane na Dobrú pôžičku Poštovej banky je reklamná agentúra Wiktor Leo Burnett, na kampani sa ďalej podieľajú komunikačná agentúra AMI Communications a mediálna agentúra Media and Digital Services.

Vizitka kampane

  • Creative Director: Martin Keder
  • Art Director: Martina Mihálová, Zuzana Strempeková
  • Copywriter: Veronika Podmaková, Martin Keder, Bianka Dingová
  • Account: Juraj Výboch, Simona Bobeková
  • Digital account: Stanislav Várady
  • Produkcia: Katarína Kintlerová, Petra Géciová (Joj Production)
  • Réžia: Dano Dekan