Operátor znova poukazuje na to, že vianočnú tematiku v koncoročnej kampani do popredia nedáva. Uvádza, že jeho ponuka je dobrá počas celého roka, preto sa nesústreďuje konkrétne na vianočné obdobie.
„Táto kampaň opäť pripomína naše výhody, ktoré neplatia len počas Vianoc. Takou je napríklad vykúpenie z viazanosti u iného operátora. Zároveň chceme pripomenúť náš významný míľnik v tomto roku, a tým je dosiahnutie dvoch miliónov zákazníkov,“ približuje Tereza Molnár, šéfka komunikácie O2 Slovakia.
Spot zároveň hovorí o ponuke dátových paušálov, v rámci ktorej môžu zákazníci získať desať gigabajtov dát za 30 eur mesačne, respektíve 25 gigabajtov za 45 eur mesačne.
Za kreatívnym konceptom stojí agentúra Oliver Agency v spolupráci s Triad Advertising. „Tak ako minulý rok sme mali opäť ambíciu spraviť vianočný spot, v ktorom namiesto rolničiek a Santa Clausov nájdete kopec lásky. Taký, v ktorom sa nájdu aj malé, aj väčšie zvieratá. Teraz už len čakáme, kým si ho pozrú milióny ľudí,“ uviedol Adam Jánoš, Head of copy z Oliver Agency.
Produkcia tohtoročného spotu pochádza z dielne Alien studio pod režisérskou taktovkou Dana Dekana, hudbu komponoval Michal Novinski. Kampaň bude od stredy 7. novembra v televízii, objaví sa aj v rádiu, printe, online a OOH.
Vizitka kampane
Agentúra: Oliver Agency:
- Creative director: Juraj Bartoš
- Strategic planner: Emil Myjavec
- Art director: Lukáš Karásek, Viktor Karvai, Jakub Reken
- Copywriter: Adam Jánoš, Tomáš Slobodník
- Client servis director: Tina Bineva
- Account manager: Saša Fekete, Ejmi Baranová
V spolupráci s TRIAD Advertising:
- Strategy director: Martin Woska
- Copywriter: Vlado Kurek, Matúš Hliboký
- Art director: Csilla Polák, Marek Barančík
- Graphic designer: Michal Bajus
- Digital strategist: Alan Holub
- Social media brand manager: Martin Luther, Mária Hadzimová
- Account manager: Zuzana Bosmanová