Coop Jednota má pre zákazníkov súťaž s názvom Vianoce plné prekvapení, v duchu sloganu sa odvíja aj 40-sekundový TV spot.

Bača a Honelník v ňom pre nefungujúce žiarovky na stromčeku takmer „prídu“ o Vianoce, no napokon si s opravou svetiel poradia. Vznikne z nich runway, na ktorej pristane Santa aj so sobmi a vianočnou nádielkou.

Jandl aktuálny spot pre Coop Jednotu vyrábal počas štyroch októbrových dní na poliach pri Lozorne a v Studiu 727.

Okrem hlavných hereckých predstaviteľov tentoraz pribudla postava Santu, ktorého si zahral kreatívny riaditeľ Jandlu Ján Fajnor. Ten účinkoval v minulosti aj v ďalších spotoch pre reťazec – bol výpravcom v reklame na Mamičkine dobroty, robotník s basou piva v spote Tradičná kvalita, ale aj kolotočiar.

V spote účinkujú aj živé soby, ktoré si agentúra požičala z poľského Zakopaného, kde sa zvyčajne fotia s turistami. „Na pľaci boli k dispozícii len dva, museli sa množiť postprodukčne,“ prezradil J. Fajnor.

Scéna so vzlietnutím saní bola kombináciou reálne nakrúteného záberu (pohľad na Honelníka), keď boli sane ťahané za autom, a digitálneho efektu. „Samotný vzlet saní je samozrejme riešený postprodukčne – v počítači, ale ako predloha sa použili reálne zábery saní,“ doplnil J. Fajnor.

Spotrebiteľská súťaž Coop Jednoty odštartovala 10. novembra, potrvá do 31. decembra. Princíp zahŕňa rozdávanie žrebov za každých 20 eur nákupu, reťazec okrem okamžitých výhier avizuje aj ďalšie v záverečnom žrebovaní, keď sa bude hrať aj o desať áut Volkswagen Touran.