Teória skončila, praktizuj ako Einstein v roku 1937. Korunuj svoju cestu ako Mária Terézia v roku 1741. Aký zázrak, navštív a uver ako pápež Ján Pavol II. v roku 2003.
Tieto slogany majú prilákať nových návštevníkov do Bratislavy. Známe osobnosti vo vizuáloch nosia tričká, tašky či prívesky s motívom so štylizovaným nápisom I love BA (namiesto „love“ symbol srdiečka). Ďalším spoločným znakom je, že sa tvária udivene, zrejme ohromení krásou slovenskej metropoly.
Kampaň nasadzuje Bratislava Tourist Board, ktorý avizuje, že do novej sezóny pripravil niekoľko smart noviniek a rozšíril ponuku pre rodiny s deťmi.
Bratislava
„Bratislava potrebuje silnú propagáciu a my vieme, že s ňou nesmieme čakať. Hľadali sme tú správnu formu aj prevedenie a rozhodli sme sa to urobiť cez výrazné svetoznáme osobnosti, ktoré sú ľuďom blízke a s Bratislavou majú istú spoločnú minulosť,“ uviedla Alžbeta Melicherová, predsedníčka organizácie BTB.
„Korunovačnú históriu, gastronómiu a kultúru v meste bude v kampani prezentovať Mária Terézia, ktorá bola pred 276 rokmi v Bratislave korunovaná. Pomocou Alberta Einsteina budeme komunikovať tému pamiatok mesta, dizajn, ale aj smart a inteligentné riešenia, ktoré sú pre mesto významné. Poslednou ústrednou postavou a najsilnejším posolstvom kampane bude pápež Ján Pavol II., ktorý Bratislavu niekoľkokrát navštívil a rád sa do nej vracal. V kampani predstaví blízkosť Bratislavy a jej obyvateľov k prírode, súdržnosti a športového ducha, ktorý ľudí naozaj spája a vytvára tak neopakovateľné chvíle,“ dodala.
Reklamné vizuály budú nasadené nielen v susedných štátoch, ale aj v Nemecku či Anglicku. Odkazujú na stránku visitbratislava.com.
Turistické informačné centrum BTB v kampani využije silu sociálnych sietí Facebook, Youtube či Google. Medzinárodná kampaň odštartuje v najbližších dňoch.
Kampaňové vizuály budú umiestnené na staniciach metra v susedných veľkomestách, ako aj na ďalších dôležitých uzloch medzinárodných dopravných spojení.