O stupeň bohatšie pivo sa medzi ostatné slovenské pivné kampane priam prerecitovalo. Najnovšia komunikácia 11-stupňového Velkopopovického Kozla, ktorá sprevádza uvedenie novinky na slovenský trh, má za úlohu vybudovať jeho postavenie v segmente jedenástiek, ktorý má na slovenskom trhu menšie zastúpenie.
Rovnako ako pri minuloročnej letnej komunikácii pochádzajúcej z dielne agentúry Jandl je hlavným mediálnym nosičom televízny spot, ktorého dej sa odohráva v prírode. Partia niekoľkých kamarátov sa v ňom stretla na chate a v momente, keď jeden z mužov ochutnal nový ležiak, objavia sa v ňom recitačné sklony.
„O stupeň bohatšia chuť na jazyk môj priletela, o stupeň bohatší Kozel dokáže veľa, náš jazyk blažený chce opísať novú lásku, čo zažil, keď stretol Kozla jedenástku,“ dramaticky prednáša muž, pričom po chvíli sa po ochutnaní piva k nemu pridáva ďalší z kamarátov.
- Pozrite si spot na blogu reklamy: Nový Kozel 11% – o stupeň bohatšia chuť
„Posolstvom kampane bolo zaviesť na slovenský trh Kozla 11 % a zdôrazniť jeho o stupeň bohatšiu chuť, ktorá ovládne jazyk každého, kto ho ochutná. V kreatívnom spracovaní bol využitý dvojaký význam slova „jazyk“,“ uviedla pre Mediálne.sk agentúra Euro RSGG, ktorá tohtoročný komunikačný koncept pripravila.
Okrem televízneho spotu sú naplánované aj ďalšie aktivity na mieste predaja, ktoré spoločnosť nechcela zatiaľ špecifikovať. Podobne ako minulý, aj tento prebehnú Kozlove Pivné Veľkofesty v najväčších slovenských mestách. V rámci tejto udalosti bola minulý rok vytvorená aj aplikácia „Online Veľkostôl“.
Vizitka kampane Launch Kozla 11 od Euro RSCG pre Pivovary Topvar
Kreatívny riaditeľ: Eda Kauba
Art director: Vilém Kabzan
Copywriter: Milan Vlasák
Account manager: Darko Silajdžič
Mediálna agentúra: MEC Slovensko
Použité médiá: TV
Termín nasadenia: 2.5.2011
Cieľová skupina: muži 25-45 rokov
Produkcia televízneho spotu: Boogiefilms
Réžia: Milan Balog
Názov pesničky použitej v spote: kombinácia archívnej hudby Rasta ska a komponovanej hudby bez názvu