Night of Chances je jedinečná príležitosť pre študentov, ako nahliadnuť do sveta biznisu, zoznámiť sa s riaditeľmi korporácií a úspešných slovenských startupov a získať ich pohľad na najnovšie trendy v ich odvetví. “Minulý rok sa na našich podujatiach zúčastnilo viac ako dvetisíc študentov, zapojilo sa vyše 80 firiem. Tešíme sa z toho, že študenti majú čoraz väčší záujem získať viac informácií o prepájaní školy s praxou, a že firmy im túto možnosť na našom podujatí poskytujú,” hovorí Tomáš Hasala, riaditeľ občianskeho združenia Nexteria, ktoré podujatia Night of Chances organizuje už sedem rokov. Zároveň upozorňuje, že registrácia na všetky tohtosemestrové NOC-i je už spustená. Na svoje si tak v októbri a novembri prídu biznisnadšenci v Bratislave, techmágovia v Brne a Košiciach.
Robia to inak... preto aj Cifrovci (Sajfa a riaditeľ WebSupportu)
Každá NOC je niečím špeciálna. Študentov vždy prilákajú zaujímaví hostia z odboru, v ktorom študujú alebo sa v ňom chcú v budúcnosti pohybovať. Čerešničkou biznisNOCi budú bratia Cifrovci, ktorí sa navzájom pochallengujú na tému marketingu a budovania brandu. Jan Cifra je riaditeľ WebSupportu, ktorý rozhodne patrí medzi love brands, a Sajfa je brand sám o sebe. Budú spolu súhlasiť, alebo sa súrodenecky povadia? Na Night of Chances Bussiness budete môcť uvidieť už o dva týždne 25. októbra v priestoroch Fakulty informatiky a informačných technológií Slovenskej technickej univerzity v Bratislave. Okrem hlavného celebritného bodu programu bude témou aj to, kam smeruje reklama či nové biznis modely.
O čom to celé je?
Za posledných sedem rokov existencie kariérno-vzdelávacích podujatí Night of Chances sa zo značky stáva lovebrand. Dôkazom sú tisíce študentov, ktorí sa pravidelne zúčastňujú ich eventov. Niektorí sa dokonca stali súčasťou realizačného tímu. Víziou Night of Chances je preniesť vážne diskusie a témy do neformálnej atmosféry a dať možnosť študentom zažiť to, čo by v reálnom svete zažili až “na ostro” po nástupe do práce. Organizátori však nechcú študentom dávať návod na úspech, naopak, chcú, aby pomocou nahliadnutia k tomu, ako firmy fungujú, sami urobili kroky k vlastnému úspechu.
Pravidelnou súčasťou sú workshopy s firmami s limitovaným počtom účastníkov a speed dating, organizovaný rozhovor s riaditeľom úspešnej spoločnosti. Počas nadchádzajúcej biznis NOC-i si budú môcť najaktívnejší študenti vyskúšať pohovor s Michalom Lidayom, predsedom predstavenstva a generálnym riaditeľom Tatra banky, Alenou Sochorovou, CEO Accenture v Českej republike, či s Petrom Virsíkom, riaditeľom spoločnosti Adidas pre strednú a východnú Európu. Na podujatí budeme hľadať aj odpoveď na otázku, ako vyzerá líder budúcnosti, alebo ako bojujú recruiteri s turbulentným vývojom na trhu práce.
Aktuálne sa vedia záujemcovia prihlasovať na nasledovné NOC-i:
Night of Chances Bussiness, 25.10. FIIT STU Bratislava
nightofchances.sk/business/
Night of Chances Technology, 9.11. FI MUNI Brno
nightofchances.sk/technology-brno/
Night of Chances Technology and Engineering, 21. 11. TUKE Košice
nightofchances.sk/techeng/
Night of Chances v číslach za minulý školský rok (2016/ 2017):
- 5 podujatí rôzneho zamerania
- 3 mestá, 2 krajiny
- 2166 študentov
- 81 firiem
- 89 workshopov
O akcii:
Night of Chances (NOC) je kariérno-vzdelávacie podujatie, ktoré funguje pod hlavičkou občianskeho združenia Nexteria. Doposiaľ študentom prinieslo za 14 podujatí. Až 93 % účastníkov Night of Chances označilo podujatie ako najlepšie kariérne podujatie na Slovensku. V minulom roku Nexteria zorganizovala spolu 5 NOC-í na 4 fakultách v dvoch krajinách, troch mestách pre 2166 študentov a s účasťou 81 firiem. Viac o podujatí nájdete na webe, Facebooku,Instagrame a YouTube.
Kontakt pre médiá a mediálne spolupráce:
Patrícia Žitňáková
Marketing Manager Night of Chances
0907 386 969
[email protected]