Vaculík robí z platobných kariet Tatra Banky umelecké exponáty

Agentúra Vaculik Advertising sa opäť pokúsila povýšiť platobné karty Tatra Banky na umenie.

 

Vizitka kampane

Produkt: Karta Albín Brunovský

Zadávateľ: Tatra banka

Agentúra: Vaculik Advertising

Kreatívny riaditeľ: Milan Hladký

Art director: Adrian Leško

Copywriter: Lucia Brázdilová

Account manager: Miriam Hutníková

Mediálna agentúra: VA

Použité médiá: kino, outdoor (citylighty, obrazovka - Bajkalská ul.,

P.O.S., inzercia, vlepovačky, makety v nadživotnej veľkosti v galériách a

pobočkách TB, woblery)

Termín nasadenia (od do): 15.5.2008 - 15.6.2008

TV spot: Kino spot

Produkčná spoločnosť: fluidzone

Réžia: Adrian Leško, Tomáš Zavarský

 

Ideou kreatívy je predimenzovaná kreditná karta ako exponát v galérii či na filmovom plátne. Viditeľná bude nielen v kreatívach napríklad na citylightoch, ale aj skutočných galériách. V printových inzerátoch vlepená karta vystupuje zo stránky ako obraz vyvesený v predtlačenom prostredí galérie. Kampaň je podľa Tatiany Veberovej z Vaculik Advertising zameraná na ľudí, ktorých dokáže osloviť výnimočné umelecké dielo.

Séria kariet v limitovanej edícii zobrazuje diela profesora Albína Brunovského. Klienti banky sa už mohli stretnúť s kartami venovanými Pavlovi Barabášovi a Júliusovi Satinskému.

Všetky spomenuté osobnosti boli ocenené v projekte Cena Nadácie Tatra banky umelcom. "Banka sa tak snaží dostať viac do povedomia verejnosti dielo významných slovenských osobností," napísala v tlačovej správe agentúra.


Vaculík robí z platobných kariet Tatra Banky umelecké exponáty