Agentúra Vaculik Advertising sa opäť pokúsila povýšiť platobné karty Tatra Banky na umenie.
Vizitka kampane
Produkt: Karta Albín Brunovský
Zadávateľ: Tatra banka
Agentúra: Vaculik Advertising
Kreatívny riaditeľ: Milan Hladký
Art director: Adrian Leško
Copywriter: Lucia Brázdilová
Account manager: Miriam Hutníková
Mediálna agentúra: VA
Použité médiá: kino, outdoor (citylighty, obrazovka - Bajkalská ul.,
P.O.S., inzercia, vlepovačky, makety v nadživotnej veľkosti v galériách a
pobočkách TB, woblery)
Termín nasadenia (od do): 15.5.2008 - 15.6.2008
TV spot: Kino spot
Produkčná spoločnosť: fluidzone
Réžia: Adrian Leško, Tomáš Zavarský
Ideou kreatívy je predimenzovaná kreditná karta ako exponát v galérii či na filmovom plátne. Viditeľná bude nielen v kreatívach napríklad na citylightoch, ale aj skutočných galériách. V printových inzerátoch vlepená karta vystupuje zo stránky ako obraz vyvesený v predtlačenom prostredí galérie. Kampaň je podľa Tatiany Veberovej z Vaculik Advertising zameraná na ľudí, ktorých dokáže osloviť výnimočné umelecké dielo.
Séria kariet v limitovanej edícii zobrazuje diela profesora Albína Brunovského. Klienti banky sa už mohli stretnúť s kartami venovanými Pavlovi Barabášovi a Júliusovi Satinskému.
Všetky spomenuté osobnosti boli ocenené v projekte Cena Nadácie Tatra banky umelcom. "Banka sa tak snaží dostať viac do povedomia verejnosti dielo významných slovenských osobností," napísala v tlačovej správe agentúra.