Spoločnosť Tchibo otvorila svoju novú predajňu v bratislavskom nákupnom centre Nivy. Od ostatných predajní na Slovensku sa odlišuje inovatívnym formátom predaja v koncepte Break Out. Ide len o druhú predajňu tohto typu na Slovensku, pričom prvá bola otvorená v Prešove.

„Otvorenie našej novej predajne v OC Nivy je ďalším krokom v našej stratégii prinášať zákazníkom jedinečný zážitok z nákupu spojený s kvalitou a pohodlím. Koncept Break Out sme navrhli tak, aby umožnil zákazníkom vychutnať si šálku kvalitnej kávy priamo z pasáže a zároveň si odniesť praktické produkty pre každodenný život. Preto nás naozaj potešil záujem verejnosti, ktorý sa ukázal už počas otváracieho dňa,“ uviedol David Sahula zo spoločnosti Manager Tchibo.

Nový kávový bar

Jednou z hlavných inovácií je kávový bar s ponukou „coffee to-go“, ktorá umožňuje zákazníkom vyzdvihnúť si kávu priamo z pasáže obchodného centra bez nutnosti vstupu do predajne. Zákazníci tak majú možnosť vychutnať si kávu v pohodlí vnútorného aj vonkajšieho sedenia alebo si ju zobrať so sebou. K dispozícii sú celkovo tri pokladne – dve pre štandardný predaj a jedna špeciálna pre rýchly nákup kávy so sebou.

Tchibo otvorilo v bratislavskom nákupnom centre predajňu v novom koncepte.
Zdroj: Tchibo
Tchibo otvorilo v bratislavskom nákupnom centre predajňu v novom koncepte.

Prémiový dizajn a komfort pre zákazníkov

Nová predajňa ponúka aj komfortný priestor pre oddych. Vnútorné sedenie je pripravené pre 19 hostí, pričom vonkajšie sedenie pojme ďalších 14 zákazníkov. Dizajn predajne je ladený do prémiového štýlu, ktorý sa zameriava sa na udržateľnosť, kvalitu a estetiku.

Obchodné centrum Nivy predstavuje ideálnu lokalitu, vďaka prítomnosti modernej autobusovej stanice sa tu denne pohybuje množstvo cestujúcich a návštevníkov. „Bratislavské OC NIVY sme si vybrali nielen kvôli lokalite, ale aj pre jeho strategický význam ako moderného a multifunkčného centra, ktoré priťahuje široké spektrum zákazníkov. Sme radi, že Tchibo môže byť súčasťou tejto dynamickej komunity,“ dodal David Sahula.

Tchibo otvorilo v bratislavskom nákupnom centre predajňu v novom koncepte.
Zdroj: Tchibo
Tchibo otvorilo v bratislavskom nákupnom centre predajňu v novom koncepte.

Tchibo pôsobí na slovensku od roku 1991 a od roku 2008 predáva aj na slovenskom trhu spotrebný tovar. Každý týždeň je uvedená do predaja nová kolekcia asi 30 výrobkov na určitú tému. Tie sa v priebehu roka striedajú a postupne zahŕňajú všetky oblasti: od kuchyne cez módu, šport, elektroniku, hračky, šperky až po záhradu. Kolekcie sú limitované a predávajú sa vždy do vypredania zásob alebo obmedzenú dobu.

Ilustračné foto
Neprehliadnite

V Bratislave sa chystá niečo veľké: Po hlavnom meste budú premávať gigantické električky

Nový Polárny zážitkový kamión Coca-Coly zavíta pred Vianocami do troch slovenských miest.
Neprehliadnite

Vianoce v plnej paráde: Slovenské námestia sa premenia na Santovu dedinku pri polárnom kruhu

Četboti začínajú myslieť ako človek.
Neprehliadnite

Umelá inteligencia mení pravidlá hry v online obchode: Na čo si musia dať e-shopy pozor?

Expanzia Auparku Bratislava prináša vlajkové predajne obľúbených značiek aj mnoho inovácií. Unikátna zelená fasáda je najväčšou v rámci Slovenska aj Česka.
Neprehliadnite

Nákupná udalosť jesene: Najluxusnejšie nákupné centrum otvára zelenú prístavbu a nové obchody

Sky Park Tower bude po dokončení dominovať bratislavskej panoráme.
Neprehliadnite

Panoráma Bratislavy dostane novú neprehliadnuteľnú dominantu. Takto bude vyzerať!

Eurovea
Neprehliadnite

Dočkalo sa aj Slovensko: Hebe otvára prvú predajňu, plánuje už otvorenie ďalšej

Hlavná železničná stanica v Bratislave.
Neprehliadnite

Presunie sa hlavná stanica do Stupavy? Minister objasňuje, či rýchlovlaky zastavia v Bratislave

Bývalý obchodný dom Prior a hotel Kyjev na Kamennom námestí v Bratislave.
Neprehliadnite

Bude z Hotela Kyjev skanzen? Ministerstvo kultúry ani po roku nerozhodlo o jeho budúcnosti

Ilustračné foto.
Neprehliadnite

Televízna reklama už oslovuje len starších. Kde objavujú nové značky mladší zákazníci?