Hlavnou postavou nového konceptu je „Anjel strážny“, ktorého stvárňuje herec Ľuboš Kostelný. Naposledy účinkoval v kampaniach Poštovej banky, ktorá však takisto koncept menila.
Od prezentovania poisťovaní s jednou spoločnou tvárou si Union sľubuje synergický efekt. „Kreatívny koncept Anjel strážny reprezentuje strategický zámer pre ďalšie prepájanie a vnímanie našich značiek Onlia a Union,“ hovorí Marek Mikle, riaditeľ marketingu v Union poisťovniach.
Na online kanáloch dosiaľ komunikovala poisťovňa hlavne značku Onliu. „Z prieskumov, ale hlavne zo správania našich zákazníkov vidíme jednoznačný trend smerom k online poisteniu, a preto sme strategicky pristúpili k ešte výraznejšiemu prepojeniu našich značiek Onlia a Union. Toto prepojenie vytvára najefektívnejšiu alternatívu na ďalší rast online poistenia a značky Onlia na Slovensku,“ dodáva M. Mikle.
Vo výsledku firma očakáva, že prepojenie značiek Onlia a Union prinesie „menšiemu“ brandu podporu poisťovne a Unionu zas inovatívne myšlienky.
Súčasťou novej kampane poisťovne je TV spot od režiséra Mirra Talla. Kreatívne koncept zastrešila reklamná agentúra This is Locco, ktorá s Unionom spolupracuje dlhšie.
Popri televízii bude kampaň bežať v online a OOH. Súčasťou kampane je marketingová aktivita – každý, kto si v Unione poistí svoje auto online, získa navigáciu Sygic zadarmo.