Union komunikuje v novej kampani svoj produktový benefit – bezlimitné krytie liečebných nákladov na dovolenke v zahraničí.
V kreatíve využila agentúra symbol ležatej osmičky, ktorý sa zapracoval do známych symbolov dovolenky. Vo zverejnenom vizuáli obsahujú symbol „nekonečného krytia“ slnečné okuliare.
Agentúra vysvetľuje, že nechcela riešiť príbehovú kreatívu. „Hľadali sme jednoduchú, ľahko rozpoznateľnú vec, ktorá jednoznačne odkomunikuje benefit,” vysvetľuje creative leader This is Locco Juraj Kováč.
V rámci kampane nasadí Union vizuály do printu, v najbližších dňoch sa bude nakrúcať 20-sekundový televízny spot a krátky TV sponzoring. Kampaň doplnia online bannery, DL letáky, postre a brandingy kúpalísk.
Union v súčasnosti nespolupracuje so stabilnou agentúrou, This is Locco si spoločnosť vybrala pre konkrétne zadanie aktuálnej kampane.
V minulosti spolupracovala poisťovňa s agentúrou Zaraguza Digital. Predtým pre Union pracovala Istropolitana Ogilvy a ešte skôr Wiktor Leo Burnett, ktorý značku zviditeľnil známym projektom Ružoví kukláči. Ten v roku 2010 získal najvyššie ocenenie na Zlatom klinci v kategórii Kampane. Marketingové oddelenie v Unione vedie Juraj Vilikovský.
Vizuál letnej kampane Unionu Zdroj: This is Locco