V tendri uspelo konzorcium s názvom „The Marketing Union“, do ktorého patria Digiline zastrešujúca výkonnostný marketing, Core4 Advertising má pod taktovkou kreatívu a správu sociálnych sietí a Online Toro rieši SEO.

„Do tendra sme šli tri spolupracujúce agentúry, pretože vieme spolu efektívne robiť a dokopy máme ambíciu naplniť náročné požiadavky poisťovne. Digiline má s Core4 dlhú spoločnú históriu a s Online Toro tiež spolupracujeme na viacerých projektoch,“ objasnil dôvody spojene účasti CEO Digiline Ján Šácha.

„Konzorcium ‚The Marketing Union‘ vytvorilo pre klienta nadhodnotu, ktorá je reálna, nielen na papieri,“ dodal.

„Sociálne siete Unionu sú pre nás peknou výzvou, máme cieľ posunúť kreatívu aj komunikačné výsledky Facebooku aj Instagramu Unionu na vyšší level. Začali sme hneď peknými projektami, takže sa nám to dúfam podarí,“ dopĺňa Andrej Csino z Core4.

„Ísť do tohto projektu spoločne je v súlade s našou stratégiou - komplexne zastrešiť online služby a vzájomne ich prepojiť tak, aby sme riešili vyššie marketingové ciele. Keď k tomu funguje komunikácia a chémia na všetkých stranách, je pre nás potešením pracovať. V SEO sme bežci na dlhé trate, preto veríme, že dlhodobou spoluprácou spoločne dosiahneme ciele, ktoré si UNION stanovil,“ načrtla Katarína Molnárová, CEO Online Toro.

Digitálne služby Unionu doteraz spravovala agentúra Visibility. Poisťovňa v komunikácii aktuálne pracuje s konceptom s anjelom strážnym.

„Tešíme sa na spoluprácu s konzorciom troch skúsených agentúr. Pevne verím, že nám táto spolupráca prinesie nový vietor, ako aj skvalitnenie a zatraktívnenie komunikácie poisťovne na sociálnych sieťach a celkovo posunie online služby na vyššiu úroveň,“ uviedol Matúš Hreha, špecialista elektronických produktov a služieb priameho predaja Union poisťovne.