V rámci globálneho rebrandingu predstavila divízia Food Solution spoločnosti Unilever, zameraná na produkty pre reštauračné zariadenia, nové firemné logo, webovú stránku a tiež slogan. Zmena korporátnej identity prebieha zároveň vo všetkých 74 krajinách, v ktorých spoločnosť pôsobí.
Nové logo Unilever Food Solutions (UFS) má rozpoznateľné rysy s pôvodným, aby sa viac využila značka Unileveru. Oranžová farba má jasne rozlíšiť stravovaciu divíziu od globálnej značky. Písmeno ”U” v názve je zložené z miniatúrnych grafických obrazcov asociujúcich ingrediencie, ktoré dávajú základ výrobkom UFS. Logo bude navyše oproti pôvodnému zhotovené na šírku.
Nový slogan "Inšpirácia každý deň" vyjadruje novú víziu spoločnosti inšpirovať kuchárov a prevádzkovateľov každý deň tým, že im budú ponúkať profesionálne nápady, ktoré by ich mali inšpirovať a zároveň pomáhať rozvíjať biznis. Slogan je vyobrazený vo vizualizácii loga s tmavšou farbou ako ostatné znaky a písmená použité v názve Unilever Food Solutions.
Unilever chce okrem toho posilniť servis určený pre profesionálne kuchyne. „Posilníme svoje služby v troch kľúčových oblastiach, Vaše Menu, Vaši Hostia a Vaša Kuchyňa. Naši obchodní zástupcovia, špeciálne za týmto účelom preškolení, budú pripravení reagovať na dotazy zákazníkov rovnako ako tím profesionálnych kuchárov Unilever Food Solutions. Tí nielen, že obchodných zástupcov školia v kuchárskej zručnosti, aby boli pre zákazníkov skutočnými partnermi a relevantnými poradcami, ale často sa i sami zúčastnia rokovania so zákazníkmi po ich boku a zaškoľujú zákazníkov priamo v ich prevádzkach,“ uviedla country managing director Unilever Food Solutions pre Českú a Slovenskú republiku Jitka Šichová.
Pod Unilever Food Solutions patria značky Knorr, Hellman's a Lipton a špeciálne produkty pre kuchyne ako omáčky, predchystané vývary a koreniace zmesy. V kuchárskych reláciach ako Áno, šéfe kuchári často kritizujú prevádzky pre používanie týchto produktov.