Kampaň pozostáva z imidžovej časti a niekoľkých produktových spotov. O realizáciu sa postarala produkcia Target a réžie sa ujal Ken Karpel.

Kampaň bude podporená v rôznych typoch médií i v online prostredí, kde sa banka zameria na display bannerovú reklamu na najnavštevovanejších serveroch v Českej republike a na Slovensku. Súčasťou kampane bude aj komunikácia na sociálnych sieťach.

Televízne spoty sa budú vysielať v na Slovensku primárne na Markíze a v Česku na Nove, Prime a ich menších kanáloch. Nákup médií zaistila mediálna agentúra MediaCom.

Prostredníctvom novej kampane chce UniCredit Bank osloviť aktívny typ ľudí, ktorí chcú vziať život do vlastných rúk a sú odhodlaní prijímať stále nové výzvy. Ich neustála vnútorná túžba nepoľavovať zo svojich nárokov sa podľa banky odráža v hlavnej kampaňovej myšlienke „Neprestávajte chcieť viac“.

Ako informovala hovorkyňa slovenskej pobočky Zuzana Ďuďáková, kampaň nadväzuje na zavedený medzinárodný koncept Real Life Banking, ktorý prispôsobuje bankovníctvo skutočným životným potrebám. Víziou konceptu je čo najviac zjednodušiť komunikáciu s klientmi, hľadať spoločne vždy riešenie a  ponúknuť klientom viac, než je u ostatných bánk obvyklé.