V uliciach miest, na chodníkoch či na verejných parkoviskách sa stále častejšie objavujú autá, prívesné vozíky, bicykle či trojkolky s reklamou.

Ak stoja na miestach na to určených, teda na parkoviskách alebo na verejnom priestranstve a neporušujú dopravné predpisy, nedopúšťajú sa žiadneho priestupku, hoci verejný priestor využívajú na súkromnú reklamu, na ktorej zarábajú. 

Odliadnuc od ekologického pohľadu na jazdenie autom s reklamou celý deň po meste stojí za pozornosť najmä problém prívesného vozíka s veľkým bilbordom parkujúceho na verejnom priestranstve.

„Táto forma reklamy sa na verejných priestranstvách objavuje stále častejšie a predstavuje podobný problém s optickým smogom ako reklama na automobiloch,“ uvádza Veronika Majtánová, hovorkyňa Trnavy.

Diera v stavebnom zákone

Reklamné vozidlo či prívesný vozík by nemal stáť kdekoľvek a na akokoľvek dlho. V praxi sa to však často nedodržiava.

V Bratislave sa v minulosti vyskytli aj prípady, kedy si firma doviezla reklamný príves napríklad z Poľska a ten jednoducho zaparkovala na chodník.

Ak je príves na chodníku a 

Čítajte ďalej s predplatným TRENDU

Odomknite článok cez SMS za 1,90 € týždenne s automatickou obnovou.

Poslať SMS

Predplaťte si TREND za najvýhodnejšiu cenu už od 1 € / týždeň

  • Plný prístup k prémiovým článkom a archívu
  • Prémiový prístup na weby Mediálne, TRENDreality a ENJOY
  • Menej reklamy na TREND.sk
Objednať predplatné

Máte už predplatné? Prihláste sa