Alkohol test je možné vykonať prostredníctvom špeciálnej karty pripomínajúcej vizitku, ktorá obsahuje testovacie prúžky. Stačí použiť len vlastné sliny. Ak je prúžok zelený, je čas zobrať si Uber, v prípade, že je prúžok žltý, môže človek odísť domov ako vodič.
Prepravná aplikácia sa v kampani spojila s miestnym Alibi Barom z Jekateringburgu. Alkohol testery rozdáva napríklad ako súčasť účtu. Kampaň vytvorila agentúra Red Pepper Creative z Ruska.
Ako upozornil server Adfreak.com, v minulosti už množstvo značiek experimentovalo s POS materiálmi, ktoré umožnili vodičom odmerať si alkohol v krvi. Poisťovňa Allianz v Brazílii použila ako tester špeciálne zrkadlo. Trik so zrkadlom využil aj bar v Los Angeles.
Na druhej strane aj Uber už má skúsenosti s marketingom okolo vodičov pod vplyvom. V americkom meste Evesham ich vozí zdarma domov v spolupráci s miestnou samosprávou.