Špeciálne označené autá Uberu budú v piatok voziť zmrzlinu po Bratislave medzi 11. a 15. hodinou. Dodávateľom mrazeného osvieženia je spoločnosť Unilever so svojou značkou Magnum, ktorá bude v rámci aktivity promovať aj svoje tohtoročné novinky Double Chocolate a Double Caramel.
Objednávať nanuky, ktoré sa budú voziť v boxoch so suchým ľaďom, bude môžné priamo v aplikácii Uberu cez ikonu UberIceCream. Najbližší motorizovaný Uber zmrzlinár dovezie šesť porcií zmrzliny. Celý box s nanukmi vyjde na dve eurá, zahrnie aj odznaky a tašku.
‚‚Očakávame obrovský záujem, preto bude môcť každý záujemca uskutočniť len jednu objednávku. Osobný zmrzlinár dorazí so šiestimi kúskami nanuku Magnum v špeciálnom balení, ktoré poteší celú rodinu, partiu priateľov, či kolegov v práci,” priblížila Barbora Polachová, marketingová manažérka Ubera v Česku a na Slovensku.
Bratislava bude súčasťou medzinárodnej kampane premiérovo. Globálnym mottom celej akcie je #indulgetogether, teda odkaz pre kamarátov a partie, aby si dopriali spoločne.
Uber aktivitu realizuje na šiestich kontinentoch. Vzhľadom na časový posun sa jednotlivé mestá budú pridávať postupne – prvú zmrzlinu ochutnajú na Novom Zélande a celú akciu uzatvorí Havaj.
Okrem globálnych kampaní robí Uber pomerne často aj rôzne lokálne aktivity. Na Slovensku napríklad vozil ľudí zdarma na hokej či k urnám v rámci parlamentných volieb.
Americká spoločnosť pôsobí u nás od vlaňajšieho augusta, počas leta sa pôvodne samostatná slovenská pobočka spája s českou, pričom sídlom firmy bude Praha. Kanceláriu si však Uber ponechá aj v Bratislave. Na Slovensku spoločnosť eviduje okolo 30-tisíc registrovaných cestujúcich.
Kampaň Uberu v spolupráci so značkou Magnum Zdroj: Uber