Kofila patriaca do portfólia značky Orion spustila kampaň, ktorej cieľom je osloviť mladú cieľovú skupinu.
Úplne novú komunikáciu značka odštartovala na letných festivaloch, pričom aktuálne pokračuje s kampaňou na vysokých školách.
„Tohtoročnou komunikáciou na festivaloch a vo vybraných médiách chceme tyčinku priblížiť práve mladým ľuďom,“ uviedla pre Mediálne.sk brand managerka značky Kofila Lenka Trejbalová.
Súčasťou kampane je videoklip pozostávajúci z odkazov mladých ľudí, ktoré natočili na letných festivaloch prostredníctvom špeciálneho prístroja v dizajne tyčinky nazývaného Kofilomat. „Posolstvo videoklipu je inšpirované vami, inšpirované Kofilou,“ tvrdí L. Trejbalová.
Videoklip je nasadený na stanici TV Óčko, v nezávislých kinách na Slovensku a na všetkých linkách Student Agency v ČR a SR. Video je dostupné aj na sociálnych sieťach a na YouTube.
Kofila okrem spustenia kampane rozšírila svoje portfólio aj o novú príchuť Latte. V minulosti značka predstavila limitovanú edíciu Kofily v bielej čokoláde.
Autorom kreatívneho konceptu je agentúra McCoy & Partner, ktorá stojí aj za realizáciou celého projektu. Digitálnu časť má na starosti agentúra Zaraguza Digital.