Aktuálny rebranding vďaka zmene názvu naznačuje, že spotrebitelia by si svoju známu „pauzu“ mali dať pri pozeraní videí na YouTube.
Nejde o prvú spoluprácu tohto typu, v minulosti spoločnosť Google dala svojmu operačnému systému Android 4.4. meno Kit Kat podľa známej tyčinky - nešlo pritom o priamy marketing Kit Katu, Googlu si zvolil značku v línii cukrovinkového označovania svojho operačného systému. Viac informácií.
Ako uvádza server TheVerge.com, nové meno na tyčinkách Kit Kat by sa malo objaviť na 600-tisíc baleniach a má pripomenúť dve dôležité výročia – 10 rokov servera YouTube a 80. výročie tyčinky Kit Kat.
„Offline“ nápad funguje aj v online prostredí, v prípade, že britskí používatelia do hlasového vyhľadávania povedia vetu „YouTube my Break“, na obrazovkách sa im objaví sponzorovaný feed s populárnymi videami od Kit Katu. Práve tie ich majú zabaviť počas pauzy so svojou obľúbenou tyčinkou.