Aktualizácia: Nová kampaň Orange cieli na existujúcich zákazníkov. Operátor im predstavuje svoj nový program Garancia, ktorý uviedol na trh 15. mája. „Imidžová časť kampane má pritom za úlohu odkomunikovať prístup klienta k tvorbe ponúk pre zákazníkov - snahu isť neustále ďalej a môcť tak prinášať stále lepšie a výhodnejšie ponuky,“ povedala pre Mediálne Katarína Kvačkajová z agentúry Wiktor Leo Butnett.Pri tvorbe kampane sa agentúra inšpirovala líderstvom Orangeu na trhu operátorov. „Motív prekonávania sa a ambície posúvať svoje hranice neustále ďalej sme našli práve u športovcov. Vnútorná motivácia športovcov neuspokojiť sa s výsledkami, ktoré dosiahli, ale ísť ďalej a dosahovať lepšie výsledky, nám prišli ako vhodná metafora novej ponuky Orangeu.“
Pôvodná správa vydaná 27. mája 2010:
Oranžový operátor nasadil do televízií nový spot. Drží sa v ňom komunikačného konceptu Som, kto som so známymi Slovákmi.
Tvárou Orange sa najnovšie stala olympijská víťazka Nasťa Kuzminová. Beží na lyžiach po zasneženej krajine. Dráhu lemujú fanúšikovia a nahlas pretekárku podporujú. „Som Nasťa Kuzminová. Vyhrala som olympijské zlato a stále chcem ísť ďalej,“ predstavuje sa olympionička. Celý komunikačný koncept má na starosti agentúra Wiktor Leo Burnett.
Reklama propaguje nový program operátora Orange Garancia, ktorý sľubuje „najvýhodnejšie paušály“ na trhu.
- Pozrite si video na blogu Reklamy: Nasťa Kuzminová z kampane Som, kto som pre Orange od Wiktor Leo Burnett
Na komunikačný koncept „Spolu dokážeme viac“ prešiel oranžový operátor pred rokom. Zjednotil sa s globálnym pozicioningom značky a v duchu myšlienky "som, kto som, vďaka všetkým ľuďom v mojom živote" predstavuje príbehy známych osobností zo sveta hudby, športu a šoubiznisu.
Tvárami Orange sa už stali hokejista Marián Hossa, herec Filip Tuma, moderátor Matej „Sajfa“ Cifra či herci Diana Mórová a Juraj Mokrý spolu s ich synom. V jeseni si v reklame zahrali športovec Roman Dubský a speváčka Jana Kirschner, spoty zopakoval Orange aj na jar. Vianočnú ponuku operátora predstavoval herec Maroš Kramár. V ostatnom spote z februára vystupoval hokejista Žigmund Pálffy.
Konkurenční operátori momentálne ťahajú niekoľko kampaní. T-Com zdôrazňuje, že patrí medzi oficiálnych sponzorov majsvtrovstiev sveta vo futbale. V nových spotoch ukazuje malého Juhoafričana, ktorého idolom je slovenský futbalista Marek Hamšík. T-Mobile presvedčil rappera Rytmusa, aby v maske Mickeyho Mousea spieval detskú pesničku a robil grimasy. O2 pred niekoľkými týždňami spustil kampaň s korytnačkami.
Vizitka kampane Nasťa Kuzminová pre Orange od WLB
Kreatívny leader Orange team: Martin Ondrušek
Kreatívny riaditeľ WLB: Peter Kačenka
Art director: Martin Ondrušek/Marian Mihálik
Copywriter: Dušan Mikušovič
Account manager: Katarína Kvačkajová
Mediálna agentúra: Unimedia
Použité médiá - image časť kampane: tv, kino, outdoor, print, internet
Termín nasadenia: od 24.5.2010
Cieľová skupina: primárne - zákazníci Orangeu, sekundárne - celý trh
Produkcia televízneho spotu: Leopard production
Réžia: Michael Baumbruck
Názov pesničky použitej v spote: komponovaná hudba - autor Jan Muchow