Aktualizácia: Nová kampaň Orange cieli na existujúcich zákazníkov. Operátor im predstavuje svoj nový program Garancia, ktorý uviedol na trh 15. mája. „Imidžová časť kampane má pritom za úlohu odkomunikovať prístup klienta k tvorbe ponúk pre zákazníkov - snahu isť neustále ďalej a môcť tak prinášať stále lepšie a výhodnejšie ponuky,“ povedala pre Mediálne Katarína Kvačkajová z agentúry Wiktor Leo Butnett.Pri tvorbe kampane sa agentúra inšpirovala líderstvom Orangeu na trhu operátorov. „Motív prekonávania sa a ambície posúvať svoje hranice neustále ďalej sme našli práve u športovcov. Vnútorná motivácia športovcov neuspokojiť sa s výsledkami, ktoré dosiahli, ale ísť ďalej a dosahovať lepšie výsledky, nám prišli ako vhodná metafora novej ponuky Orangeu.“

 

 

 


Pôvodná správa vydaná 27. mája 2010:

Oranžový operátor nasadil do televízií nový spot. Drží sa v ňom komunikačného konceptu Som, kto som so známymi Slovákmi.

Tvárou Orange sa najnovšie stala olympijská víťazka Nasťa Kuzminová. Beží na lyžiach po zasneženej krajine. Dráhu lemujú fanúšikovia a nahlas pretekárku podporujú. „Som Nasťa Kuzminová. Vyhrala som olympijské zlato a stále chcem ísť ďalej,“ predstavuje sa olympionička. Celý komunikačný koncept má na starosti agentúra Wiktor Leo Burnett.

Reklama propaguje nový program operátora Orange Garancia, ktorý sľubuje „najvýhodnejšie paušály“ na trhu.

Na komunikačný koncept „Spolu dokážeme viac“ prešiel oranžový operátor pred rokom. Zjednotil sa s globálnym pozicioningom značky a v duchu myšlienky "som, kto som, vďaka všetkým ľuďom v mojom živote" predstavuje príbehy známych osobností zo sveta hudby, športu a šoubiznisu.

Tvárami Orange sa už stali hokejista Marián Hossa, herec Filip Tuma, moderátor Matej „Sajfa“ Cifra či herci Diana Mórová a Juraj Mokrý spolu s ich synom. V jeseni si v reklame zahrali športovec Roman Dubský a speváčka Jana Kirschner, spoty zopakoval Orange aj na jar. Vianočnú ponuku operátora predstavoval herec Maroš Kramár. V ostatnom spote z februára vystupoval hokejista Žigmund Pálffy.

Konkurenční operátori momentálne ťahajú niekoľko kampaní. T-Com zdôrazňuje, že patrí medzi oficiálnych sponzorov majsvtrovstiev sveta vo futbale. V nových spotoch ukazuje malého Juhoafričana, ktorého idolom je slovenský futbalista Marek Hamšík.  T-Mobile presvedčil rappera Rytmusa, aby v maske Mickeyho Mousea spieval detskú pesničku a robil grimasy. O2 pred niekoľkými týždňami spustil kampaň s korytnačkami.


Vizitka kampane Nasťa Kuzminová pre Orange od WLB

Kreatívny leader Orange team: Martin Ondrušek

Kreatívny riaditeľ WLB: Peter Kačenka

Art director: Martin Ondrušek/Marian Mihálik

Copywriter: Dušan Mikušovič

Account manager: Katarína Kvačkajová

Mediálna agentúra: Unimedia

Použité médiá - image časť kampane: tv, kino, outdoor, print, internet

Termín nasadenia: od 24.5.2010

Cieľová skupina: primárne - zákazníci Orangeu, sekundárne - celý trh

Produkcia televízneho spotu: Leopard production

Réžia: Michael Baumbruck

Názov pesničky použitej v spote: komponovaná hudba - autor Jan Muchow