Žiadne veľkolepé úvody, žiadne príhovory, žiadne self-promo. Iba odpočítavanie na charakteristickom grafickom pozadí, predel s logom Doma a rovno film Sila lásky.
Redakcia Mediálne.sk v prvých hodinách vysielania nezaznamenala žiadne reklamné brejky. Medzi jednotlivými programami je možné vidieť iba krátke bloky self-proma v rovnakej vizuálnej podobe ako počas skúšobného vysielania. Miesto koncovky "na televízii Doma" však začala stanica používať novú - "u vás Doma".
Materská Markíza vysielala v rovnakom čase Teleráno, ktoré bolo z veľkej časti venované štartu novej televízie. O 9:00 programová riaditeľka TV Doma Silvia Porubská pred kamerami stlačením tlačidla v réžii spustila vysielanie "svojho" kanála. Následne si pripila s riaditeľom programových služieb Gorazdom Slakom, programovou riaditeľkou Markízy Martinou Liškovou, projektovým manažérom Doma Andrejom Doležalom či s riaditeľom Centra interaktivity Ondrejom Gečem.
Štart TV Doma podporila Markíza aj printovým inzerátom v bulvárnych denníkoch. Propaguje "pondelok plný lásky" a uvádza kompletný televízny program stanice na dnešný deň.
Zdroj: print