Nová reklama má 30-sekundovú verziu, ale aj dlhší minútový variant. V televízii bude podľa zastupujúcej PR agentúry Pepr Consulting nasadená v oboch verziách, značka si tak prvý raz na Slovensku aj v Česku objednáva až 60-sekundový priestor.

Spot je súčasťou globálnej kampane Irish True. Pôvodné video, ktoré má podobu trojminútového krátkeho filmu, malo premiéru už vlani v novembri. 

Spot zobrazuje partičku kamarátov, ktorí sa v predošlom spote chystali do väzenia a pred nástupom absolvovali v putách spoločný posledný prípitok.

Aj tentoraz si dá štvorica „pohárik na rozlúčku“, no nie v bare, ale pri kostole s cintorínom, kde „spomínajú“ na kamaráta Jerryho. Ten nezomrel, ako sa pôvodne z atmosféry zdá. Video má pozitívnejšiu pointu.

V dlhšom videu priatelia pred prípitkom putujú upršanou krajinou a mieria k prípitku na netradičnom mieste. V televíznej verzii dominuje nalievanie nápoja do pohárov a podobne ako v predošlej reklame aj spievanie tradičnej piesne s ľudovým motívom. Tentoraz ide o skladbu The Parting Glass, ktorá sa zvykne v Írsku aj Škótsku spievať pri stretnutí priateľov.

Spot sa nakrúcal v krajine pôvodu alkoholického nápoja – v Írsku – v dedine so slávnym názvom Hollywood, ktorá je však oproti svojmu kalifornskému menovcovi odľahlou obcou v grófstve Wicklow. Konkrétnou lokáciou bol Kostol svätého Kevina. 

Ďalšia fáza kampane vznikala pod vedením riaditeľa globálnej propagácie Tullamore Dew Shanea Hoyneho, ktorý na produkciu krátkeho filmu najal newyorskú agentúru Opperman Weiss a režiséra Laurencea Dunmorea zo spoločnosti RSA Films Ridleyho Scotta.

Tullamore Dew vyrába rodinná pálenica William Grant and Sons, ktorú založil William Grant v 19. storočí. Po whiskey Jameson ide o druhú najpredávanejšiu írsku whiskey na svete.

Distribútorom značky na Slovensku a v Česku je medzinárodná spoločnosť Rémy Cointreau, ktorá má v portfóliu aj množstvo ďalších brandov ako Jägermeister či Metaxa.

Cieľom investície do kampane Tullamore Dew, ktorá má podľa výrobcu hodnotu „niekoľko miliónov eur“, je posilnenie značky po celom svete. Okrem televízie mieri promo aj do printov a digitálnych médií.