Triad bude pracovať na komunikačnom koncepte značky počas celého trvania futbalových podujatí Liga majstrov a šampionátu Euro 2016.
Spoločnosť PepsiCo uzavrela globálne partnerstvo s UEFA ohľadom Ligy majstrov na tri roky v júni 2015.
V rámci kampane chce agentúra značke Pepsi ponúknuť netradičné spôsoby využitia mediálnych kanálov. „Vytvoríme hravú a veselú kampaň nielen v digitálnom prostredí,“ vysvetľuje v tlačovej správe kreatívny riaditeľ Triad Advertising Jaro Zacko.
Agentúra Triad Advertising sa v súčasnosti stará o komunikácii klientov Shoppie.sk, Kozel, TatraTea, YIT, Adidas, Reebok, Birell, O2 a ďalších.
Spoločnosť PepsiCo, pod ktorä patrí značka Pepsi, v závere minulého roka nasadila na Slovensku kampaň na podporu svojho nápoja predávaného v retro obale. Súčasťou kampane bol lokalizovaný televízny spot. Ten značka v minulosti použila aj na iných trhoch, v slovenskej lokalizácii mal však premiéru. Viac informácií.