Triad bodoval na ďalej reklamnej súťaži s kampaňou Den zabudnutej slobody, ktorú vlani pripravil pre O2 Slovakia k výročiu Nežnej revolúcie.
S kampaňou agentúra uspela v októbri aj na prestížnych cenách Euro Effie, ako aj na súťaži PR projektov Global Sabre Awards, kde skončila na 11. mieste medzi 40 najlepšími prácami z celého sveta. Aktuálne si odniesla strieborné vyznamenanie z ďalšej európske súťaže oceňujúcej najkreatívnejšie počiny v marketingu.
Zo slovenských agentúra sa na ADCE ešte presadila Effectivity Powered by Publicis, ktorá má na konte tri shortlisty za kampaň pre Ekotopfilm.
Hlavnú cenu Grand Prix si z ADCE odniesli tenisky ako lístok na mestskú hromadnú dopravu platný na jeden rok. Nápad, ktorý ocenili aj skúsení marketéri. Kampaň pre berlínsky dopravný podnik v spolupráci so značkou Adidas pripravila agentúra Jung von Matt/AG. Bodovala netradičným konceptom, na ktorý ihneď reagovala aj verejnosť.
Predaj tenisiek značky Adidas spustili v januári. Dokopy bolo v ponuke 500 párov, ktoré sa v dvoch kamenných predajniach vypredali do troch hodín.
Lákavá bola aj cena produktu. Kým za pár špeciálnych tenisiek zaplatili 180 eur, bežné celoročné predplatné na mestskú dopravu by ich stálo najmenej 728 eur.
Ceny si agentúry preberali počas galavečera 27. ročníka v sobotu 10. decembra v Barcelone. Najlepšie kampane oceňovali v rámci Európskeho týždňa kreativity.
Okrem hlavnej ceny porota udelila 23 zlatých a 42 strieborných ocenení z celkovo 123 prihlásených prác. Adidas tenisky si vzali aj jedno zlato v kategórii Grafický dizajn.