„Projekt 10 dňovej agentúry sa nám osvedčil z niekoľkých uhlov pohľadu. Mladým dávame oveľa viac priestoru, koučingu a získajú tak viac skúseností ako počas klasickej stáže. Snažíme sa študentom dať niečo, čo nikde inde nezažijú. Dostanú reálneho klienta, reálne zadanie a ak svoju prácu urobia dobre, ich kampaň naozaj uzrie svetlo sveta,” hovorí managing director a spoluzakladateľ Triadu Marek Mrázik.
Dočasnú reklamnú agentúru otvorí Triad počas dvoch septembrových týždňov a hľadá stážistov na pozície art director, copywriter, account manager, programátor, social media manager a fotograf/kameraman. Aj tento rok dostanú klienta, ktorého zatiaľ agentúra neodhalila. Presne 10 dní budú mať na vypracovanie návrhov a prípravu prezentácie.
„Počas minulých ročníkov som bol veľmi milo prekvapený, akých nadaných mladých ľudí som mal možnosť spoznať. Za dva týždne zo seba dostali maximum, prezentácie zvládli na výbornú a klienti Shoppie aj The Spot boli spokojní. Som na nich naozaj hrdý,” hovorí creative director Vlado Kurek.
Do predošlého ročníka sa prihlásilo 143 stážistov, pričom do projektu bolo vybraných päť uchádzačov. Tento rok je opäť možné prihlásiť sa do projektu na webe www.10dnova.sk do 22. augusta.