Po novom sa bude starať nielen o digitálnu komunikáciu značky OMV, ale rovnako zastreší aj jej nadlinkovú komunikáciu.
„Po úspešných online projektoch sme naozaj veľmi hrdí, že si nás OMV vybralo aj na komunikáciu v ATL. Môžeme tak rozšíriť projekty o nové prostredie a pripraviť riešenia, ktoré fungujú cez všetky médiá. To je práca, ktorú robím najradšej,“ uviedol strategy & creative director z agentúry Triad Advertising Martin Woska.
K spolupráci sa vyjadril aj marketingový manažér OMV Slovensko Michal Janda, ktorý za spoločnosť uviedol, že prekvapením bol najmä dôvtip a cit pre detail s akým bolo zadanie výberového konania vypracované. „Nie je jednoduché nájsť partnera, čo rozumie potrebám a zároveň trhu, na ktorom sa pohybuje. V kreatívnej agentúre by však práve pri tomto nemalo dochádzať k akýmkoľvek ústupkom. Aj preto verím, že Triad je pre nás správnou voľbou,“ vysvetľuje.
Agentúra má vo svojom portfóliu značky Kozel, O2, YIT, Sygic, Shoppie.sk, Pilsner Urquell a ďalšie.