Ako svoj najväčší benefit prezentuje mesačné splátky poistného a možnosť vybrať si produkty na mieru, bez zbytočných balíkov poistení a „nekonečnej“ výpovednej lehoty.

Súčasťou predstavenia značky spotrebiteľom je reklamná kampaň, za ktorej kreatívnym konceptom stojí reklamná agentúra This is Locco. Tá však v rámci stratégie odhalila celý proces od získania klienta až po finálne prevedenie kampane.

„Povedali sme si, že ďalším marketérom a nadšencom rekalmy povieme aj to, čo sa bežne nehovorí a neukazuje – alternatívy loga, neschválené kreatívne koncepty či víťaznú stratégiu,“ uvádza agentúra This is Locco.

Značka prostredníctvom microsite odhalila, že neplánuje konkurovať značkám poisťovní ale kategórii. „My nekonkurujeme Allianzu, ani Kooperative ani Unique. My konkurujeme slovu poisťovňa a jeho vnímaniu. My verzus ostatní,“ tvrdí.

Jedným z mediatypov kampane je televízny spot s lietajúcim autom. „Osloboďte sa a vezmite svoje poistenie auta do sveta nekonečných možností,“ vysvetľuje voice-over popritom ako rodina vzlieta k oblakom.

Okrem toho poisťovňa spolu s reklamnou agentúrou vypustila virálne video, v ktorom opisuje prvé kolo tendra na celú kampaň. V ňom odhali aj tvár kampane, ktorou je papagáj. Ten však o sebe tvrdí, že papagáj nie je, lebo neopakuje po ostatných.

„Tvár kampane je presne ako naša cieľová skupina – je silná individualita. Má názor a žije aktívny život,“ vysvetľuje značka na webe.