Rastúca popularita streamovacích platforiem, ktoré začínajú predajom reklamy konkurovať domácim TV staniciam je len jednou z výziev slovenského mediálneho trhu. Mediálne domy v snahe o prerozdelenie mediálnych rozpočtov prichádzajú s novým pohľadom na online a offline médiá.

Je slovenský mediálny trh deformovaný nadhodnotením významu televízií? Sú slovenskí zadávatelia reklám uväznení v rutine doterajších schém mediálneho plánovania, ktoré nereflektujú aktuálnym výkon jednotlivých mediatypov? Chýbajú na Slovensku mediálne prieskumy, ktoré by priniesli detailnejší pohľad na efektivitu komunikácie?

Ohrozí rastúci podiel reklamy v streamovacích službách slovenské TV stanice a postavenie lineárnej TV v mediamixe? Prinesie spojenie dát IAB Monitora a národného prieskumu MML-TGI nový pohľad na online a offline médiá? Čo tieto zmeny budú znamenať pre rozhodovanie marketérov a riadenie značiek?

O týchto otázkach budú diskutovať na konferencii Marketing RULLEZ 2024 v paneli TREND Masterclass predstavitelia najvýznamnejších subjektov na mediálnom trhu – Martin Heržo z TV JOJ, Michal Teplica z News and Media Holding, pohľad zadávateľov bude zastupovať Danka Jánošová z BILLA Slovensko, za mediálne agentúry príde Ján Havelka a nebude chýbať ani legenda slovenského prieskumu Ivan Šimek. Moderátorom diskusie bude Martin Mazag z TheMarketers.biz.

V centre pozornosti odbornej panelovej diskusie TREND MasterClass budú 3 základné otázky: Žije slovenský mediálny trh v schematickom prístupe a rutine? Deformuje dnešná ponuka dát o mediálnom trhu jeho skutočný potenciál? Kto dnes rozhoduje o smerovaní mediálneho trhu na Slovensku: sú to zadávatelia/značky alebo médiá?

Vypočujte si diskusiu , ktorá bude 20. novembra od 13:30 hod. v Starej tržnici v Bratislave. Keďže fyzická kapacita konferencia bola naplnená, sú ešte v ponuke livestreamy z konferencie pre jednotlivcov aj firmy.