Slovenská pobočka agentúry Grayling bude Towercomu poskytovať služby v oblasti korporátnej komunikácie so zameraním na biznis segment. Zároveň podporí aj produktovú komunikáciu smerom na slovenských spotrebiteľov.
„Towercom mení svoju komunikačnú stratégiu a k tomuto kroku potrebujeme kvalitného komunikačného partnera. Rozhodli sme sa pre agentúru Grayling, ktorá nás už v minulosti presvedčila svojou profesionalitou a porozumením pre náš biznis,“ povedal Alexandre Nance Santos, vedúci Oddelenia obchodu a marketingu Towercomu.
Komunikačné aktivity budú zamerané na posilnenie povedomia o spoločnosti Towercom pôsobiacej v oblasti digitálnej infraštrukúry pre televízne a rozhlasové vysielanie, takisto bude zameraná aj na ponuku dátových služieb pre korporátnu klientelu. Komunikácia bude posilnená aj v retailovom segmente spoločnosti pre služby Voľná telka a Plustelka.
Towercom v roku 2014 menil vlastníka, po schválení protimonopolným úradom patrí do skupiny Macquarie Infrastructure Funds. Firme u nás patrí takmer 700 vysielacích veží, poskytuje pokrytie televíznym a rádiovým signálom na základe dlhodobých zmlúv s televíznymi a rozhlasovými stanicami po celom Slovensku.