Čo majú spoločné nasledovné reklamy? Vyšli v printových médiách, zaujali na reklamnom festivale Cannes Lions a získali strieborné ocenenie.
Ak ste natrafili na výhodnú akciu v miestnom hypermarkete, vyrazte na nákupy nákladiakom značky Volkswagen. Odvezú akýkoľvek tovar . Brazílska agentúra AlmapBBDO sa pohrala s obalmi bežných potravín.
Autíčka Matchbox sú malé ako zápalková škatuľka, nie však v detskej fantázii. Ogilvy Frankfurt pre Mattel Germany.
Je to bradavica? Či otravná mucha? Nie, Amnesty International. Niektorým svetovým lídrom môže organizácia liezť na nervy podobne.
Aj malé vzdialenosti sa pri bolestiach krížov môžu zdať ako neprekonateľné diaľavy. Úľavu sľubuje Voltaren a Saatchi and Saatchi Simko zo Ženevy.
„Zhasnite svetlo a pomôžte Emily zbaviť sa strachu z tmy.“ Po vypnutí lampy čitatelia vďaka fluorescentnej potlači zistili, koho sa malé deti boja. Organizácia Cerca upozorňuje, že pedofília sa môže vyskytovať aj tam, kde ju na prvý pohľad nevidno. Kreatívne stvárnenie od agentúry Euro RSCG Brasil.