Bratislavská reklamná agentúra This is Locco získala do tímu tri posily. Noví pracovníci doplnia súčasné zloženie v accounte aj kreatíve.
Novým account directorom je Rasťo Bahurinský, ktorý pred príchodom do This is Locco pôsobil v agentúrach Istropolitana Ogilvy a Digita.sk.
Na novom mieste povedie accountský tím pre Sberbank – agentúra v marci vyhrala tender banky na zastrešenie online komunikácie.
Bahurinský bude zároveň supervízorom client service nad všetkými prebiehajúcimi projektmi a new business.
Account doplnila na pozícii executive aj Slávka Kráľová, ktorá podľa údajov agentúry vyštudovala medzinárodné vzťahy. Zo slovenských klientov pracuje v This is Locco pre TEVA Pharmaceuticals a Bongrain.
V kreatívnej zložke pribudol grafický dizajnér Richard Mihálka. Ide o študenta marketingovej komunikácie, ktorý sa zameriava na webdizajn, korporátny dizajn a photomanipulation.
„Noví klienti znamenajú viac práce a zodpovednosti. Rasťo je energický, skúsený account, jeho úloha pri formovaní silného client service tímu bude kľúčová. Sme radi, že v tíme pribudla aj accountka Slávka a mladý talentovaný grafik Richard,” poznamenal managing director This is Locco Ivan Dvoran.
Agentúra This is Locco vznikla v októbri 2012, stojí za ňou Tomáš Rosputinský pôsobiaci ako creative director. Rosputinský predtým pracoval v agentúrach Wiktor Leo Burnett, Istropolitana Ogilvy a bol aj kreatívnym riaditeľom Zaraguza Digital. This is Locco sa prezentuje crossline prístupom, teda spoločnou tvorbou online a offline reklamy založenou na rovnakej stratégii a jednom tíme.